Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den värsta sidan 🙈
 

Bifogade filer

  • B7BD52DB-6FE3-4D39-A8FE-8E604DD24563.jpeg
    B7BD52DB-6FE3-4D39-A8FE-8E604DD24563.jpeg
    336,5 KB · Visningar: 37
Lugn förmiddag med kaffe och pannkakor. Har varit ute med sopor precis. Samlar inne och sorterar i soptunnan. Tvättmaskinen går. Det är ju idealiskt torkväder nu, så känner att jag vill få ut en tvätt på torkvindan innan jag åker till föräldrarna i eftermiddag. En helt vanlig lördag, helt enkelt, och det är skönt :) !
 
Har hittat informationen som behövdes för att svara på frågorna till skolans inlämningsuppgift. En stor del av svaren fanns i nästa och nästnästa veckas material :grin: Så nu går jag igenom 3-4 veckors material samtidigt för att försöka plocka ut rätt delar. Kan väl tycka att det inte är jättesmart att ha frågor om material vi inte ska ha hunnit titta på än...
 
Nu har jag läst igenom tråden :up:
Läste om din felaktiga tid @godisklubba och kunde inte låta bli att läsa ”pappskalle” varje gång du skrev ”papperskallelse” :rofl:
(Men det kanske stämde lite på den som gav sig tiden? :angel:)?

Äter lunch och har bestämt mig för att åka till hästen cirka klockan 14:00. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig dock, förstår inte vad jag har använt för jacka på våren förut?? Märkligt…
 
Suck. Bihålorna tar väl en stund att få helt ordning på antagligen 🙃. Och nog för man ska vara försiktig (är jag) med linser och ansträngning vid infektion men lät ju bli linserna en hel vecka när jag var förkyld och började igen men om nu man kan snyta färgat i veckor?!? Bakefter är det ju inte kanske rimligt att skippa dem så länge ögonen inte känns irriterade och även om jag tar det lugnt behöver jag ju inte stilla still..Envisa skit.
 
Ska snart packa mig iväg till plantbytardag och gratislunch, ser faktiskt fram emot det. Hunden får ju följa med och även om jag har dåligt med plantor att ta med själv i år ska det förhoppningsvis bli rätt trevligt. jag brukar mest bara glida runt för mig själv ändå.
Maten lär vara suverän! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
26
· Visningar
1 589
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
397
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
343
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp