Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
:arghh::arghh::arghh: Läraren i början av kursen: "Ni behöver inte ha någon bok, allt ni behöver kommer finnas i skolans egna material och sedan är det många uppgifter där ni ska reflektera själva kring frågorna."
Nu? En inlämningsuppgift med 9 frågor som ska besvaras ordentligt. EN fråga innehåller sådant som nämns i skolans material. EN. Av NIO. Jag ska sova nu och åter igen bli bästa kompis med google imorgon...
 
Ligger och scrollar och viskar neej näääää neeee till katten som har lite svårt att hålla sig från att attackera mitt hår.
Varje gång hon tar sats för attack viskar jag näää, hon stannar upp och gosar i stället och sen börjar hon snegla på håret igen :D
Tur ingen ser oss.
 
Sitter och funderar på hur jag ska kunna söka vård för hur jag mår. Har fått för mig att det inte ska ta runt sex timmar efter arbetsdagens slut innan man kan klara av att tänka igen, även om det fortfarande känns som att jag nästan ska börja gråta av orkeslöshet.

Det är verkligen inte så det ska vara :heart Kontakta vårdcentralen så får de avgöra vad som behöver göras :) Hoppas du kan njuta av helgen iaf.
 
Känner mig imponerad av mig själv. Har lyckats gå upp i tid idag så jag har minst 30 min tillgodo att inte göra någonting. Normalt brukar det vara tvärtom så jag får stressa runt. Har både duschat o ätit frukost i lugnan ro. :rofl:

Nu inväntar jag samtal så jag kan gå ut till bilen och lämna över lite utrustning till kollega. Sen när det är klart ska jag åka och jobba långdag på annat håll. :sleep:
 
Skurar fasaden på uterummet.
 

Bifogade filer

  • D8816F26-12DD-42E1-BF61-18EB272D4186.jpeg
    D8816F26-12DD-42E1-BF61-18EB272D4186.jpeg
    177,5 KB · Visningar: 46
Just nu har vi ett svensexegäng hemma på gårdens, barnens kusin ska gifta sig och de är här och skjuter lerduva. :) Jag håller mig undan och låter sonen, maken och kusinens far ta hand om det hela. :)
Lite föreningsarbete undan pysslat, kaffe och en chokladbit. Sen ska jag nog ge mig ut i trädgården. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
26
· Visningar
1 589
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
397
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
343
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp