Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom hem i går. Och jag klarar inte isoleringen. Så jag flyr fältetÄr det kryssningen? Eller har du redan varit på den? Jag hänger inte med riktigt.
De smakar som de ser ut (och som alldeles för mycket brittisk mat. ) beige.Ätit mina livs första McNuggets. Är inte imponerad alls.
Trött och har väldigt lite att göra nu på em (okej jag har massor att göra, men allt är gigantiska projekt att dra igång och det passar liksom inte en fredag em) så jag tänkte nog flexa ut tidigt.
Det finns ju många, många olika sorters kebab. Jag är inte så förtjust i doner, men de som har hela köttbitar i är oftast gudomliga!Kebab ser så himla äckligt ut tycker jag, och Nuggets verkar så fruktansvärt tråkiga. Kommer garanterat hålla mig ifrån Nuggets iaf.
Falafel har jag däremot aldrig provatHade inte heller ätit kebab fram till någon vecka innan påsk. Mina stackars kollegor får hjärtsnörp varenda gång de pratar om någon vanlig mat jag inte smakat än. Sen bestämmer de lunch med just det för min skull.
Så har nu testat falafel, kebab och mcnuggets. I fallet mcnuggets missar du exakt ingenting. De får kanske 1/10 av mig
Åh chicken Mc Nuggets så goda med söt sur såsHade inte heller ätit kebab fram till någon vecka innan påsk. Mina stackars kollegor får hjärtsnörp varenda gång de pratar om någon vanlig mat jag inte smakat än. Sen bestämmer de lunch med just det för min skull.
Så har nu testat falafel, kebab och mcnuggets. I fallet mcnuggets missar du exakt ingenting. De får kanske 1/10 av mig
Åh chicken Mc Nuggets så goda med söt sur sås