Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ätit mina livs första McNuggets. Är inte imponerad alls.
Trött och har väldigt lite att göra nu på em (okej jag har massor att göra, men allt är gigantiska projekt att dra igång och det passar liksom inte en fredag em) så jag tänkte nog flexa ut tidigt.
Äntligen någon mer som inte ätit det innan! Har själv fortfarande inte smakat Nuggets. 😬 Men har å andra sidan inte heller ätit kebab än. 😅
 
Har slagit igen jobbverkstaden för den här veckan och hällt upp ostbågarna så att de hinner bli lite sådär lagom sega och goda till fredagsdrinken (50% av de som läser detta kommer att tycka att jag är knäpp i huvudet, 50% att jag har ovanligt god smak). Ska nu gå en promenad i den underbart soliga vårkvällen medan sambon jobbar färdigt. Den stackaren har ett möte som varar 17-19, på en fredagkväll! O_o
 
Fixat med routern som ska sitta i stallet till kameran inför fölning 👍 Var ju enkelt fixat med ett kontantkort. Var osäker på om det skulle fungera i våra men det gick så nu är det löst ☑️ Ett mindre problem för det här huvudet att hålla rätt på. Ska koppla upp kameran imorgon.
 
Äntligen någon mer som inte ätit det innan! Har själv fortfarande inte smakat Nuggets. 😬 Men har å andra sidan inte heller ätit kebab än. 😅
Hade inte heller ätit kebab fram till någon vecka innan påsk. Mina stackars kollegor får hjärtsnörp varenda gång de pratar om någon vanlig mat jag inte smakat än. Sen bestämmer de lunch med just det för min skull.

Så har nu testat falafel, kebab och mcnuggets. I fallet mcnuggets missar du exakt ingenting. De får kanske 1/10 av mig 🙈
 
Hade inte heller ätit kebab fram till någon vecka innan påsk. Mina stackars kollegor får hjärtsnörp varenda gång de pratar om någon vanlig mat jag inte smakat än. Sen bestämmer de lunch med just det för min skull.

Så har nu testat falafel, kebab och mcnuggets. I fallet mcnuggets missar du exakt ingenting. De får kanske 1/10 av mig 🙈
Kebab ser så himla äckligt ut tycker jag, och Nuggets verkar så fruktansvärt tråkiga. Kommer garanterat hålla mig ifrån Nuggets iaf. 😆
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
26
· Visningar
1 593
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
397
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
343
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp