Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har blivit av med ett badrum
De som renoverade här på 90 talet har helt enkelt spikat igen en gammal spegeldörr och satt en vägg mitt i O_o
 

Bifogade filer

  • D232C252-5F7C-497F-B7BE-60296ACA59E6.jpeg
    D232C252-5F7C-497F-B7BE-60296ACA59E6.jpeg
    195,6 KB · Visningar: 77
Har betat av ett par saker från att göra-listan och pausar nu med frukost och kaffe :d Älskar att kunna äta frukost när jag är hungrig vid 10 istället för att tvinga i mig något vid 7, tack för det hemmakontoret!

Har en sjujäkla fredagskänsla idag och ser enormt mycket fram emot en helg fylld av häst. Det blir dressyrclinic med en Grand Prix-ryttare i stallet i dagarna två och det ska bli sjukt spännande (men också lite läskigt) att rida för henne! Tänkte ställa mig och baka en ryttarkaka på lunchen, vi ska ha lite knytkalas efter att alla ridit på lördag och det kändes som en ovanligt passande kaka att ta med till just en sådan här helg :D
 
Eftersom chefen har vänligheten att ge oss en inläsningsdag ibland så är jag ledig idag.
Sov ut till strax efter 8.
Nu har jag joggat en mil och känner mig nöjd.
Försöker avboka en tid hos tandläkaren men får inte svar på varken mail eller tfn och på 1177 går det inte att avboka.
847D3671-0CE0-4B3F-B5C5-ABB235BD2878.jpeg
 
Säga vad man säga vill, men det klår inte min "dusch bakom duschen"-situation! :p (https://www.bukefalos.se/threads/vad-goer-vi-cxlix.1507365/page-28#post-19837535)

Hoppas det löser sig för dig!
Ja dörren får ju vara kvar där för väggen ska ju inte rivas :crazy:
Det blir nog bra när det blir färdigt nu har de äntligen börjat de skulle egentligen kommit i slutet av januari så det är bara tre månader försenat ;)
Bara det nu inte tar tre månader också :cautious:
Rörmokaren tyckte absolut man skulle byta handfat också men nej det är ju inget fel på det så varför slänga det :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
26
· Visningar
1 596
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
397
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
343
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp