Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollade percis ut till kaninerna och såg att ena låg halvt upp och ner, trodde en kort stund att hon hade dött... hon sov bara djupt (såg inte så bekvämt ut dock) och tittade snabbt upp när hon hörde mig :cautious:

Fyller år idag men vi ska inte göra något särskilt. Ska iväg till stallet nu, ska promenera storhästen (kan bli spännande, det blåser ute) och rida ponnyn. Ponnyn är dock helt obrydd om blåst så det blir nog inga problem, tror jag rider ner till vattnet med honom så att han får plaska lite :)
 
Kollade percis ut till kaninerna och såg att ena låg halvt upp och ner, trodde en kort stund att hon hade dött... hon sov bara djupt (såg inte så bekvämt ut dock) och tittade snabbt upp när hon hörde mig :cautious:

Fyller år idag men vi ska inte göra något särskilt. Ska iväg till stallet nu, ska promenera storhästen (kan bli spännande, det blåser ute) och rida ponnyn. Ponnyn är dock helt obrydd om blåst så det blir nog inga problem, tror jag rider ner till vattnet med honom så att han får plaska lite :)
Grattis på dig! 🥳🥳🥳🥰
 
Ska snart packa mig iväg till plantbytardag och gratislunch, ser faktiskt fram emot det. Hunden får ju följa med och även om jag har dåligt med plantor att ta med själv i år ska det förhoppningsvis bli rätt trevligt. jag brukar mest bara glida runt för mig själv ändå.
Maten lär vara suverän! :D
Det låter helt fantastiskt!
 
Stort grattis på födelsedagen @Aliisa!

Horse-Stable-Cake2.jpg
 
Som väntat underbar mat! Vegansk meny med linssoppa och rostade frön samt svenskt (! kocken har jobbat i Sverige i sju år och pratade faktiskt svenska jag kunde förstå :D ) grovt mjukbröd, sedan tabbouhle med rostade rotsaker och sprouting greens och vegansk cf, och chiachokladpudding med kokos till efterrätt.

Kom hem med en chili, blandad basilika, pepprig sallad... en ört av något slag som bara kallas "marsmallow" tydligen, vars rötter man kan äta och som ska blomma rosa - och så någonting så spännande som "huacatay black peruvian mint (not mint)" 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
26
· Visningar
1 584
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
397
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
343
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp