Äta Snitzel tro?I dag är det dags för pappas födelsedagsresa (han fyllde 28 mars). Vi ska till Limmared.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äta Snitzel tro?I dag är det dags för pappas födelsedagsresa (han fyllde 28 mars). Vi ska till Limmared.
Har kommit hem från jobbet, fixat lunch och väntar nu in en kompis. Verkar som att vi ska på någon loppis.
Haha! Ingen risk på den loppisen tyvärr..Hittar du något Rörstrand från 1700-talet kan du väl köpa den åt mig, jag swishar direkt
Disclaimer: Nej, jag tror inte att en gör ett sådant fynd på loppis
Men oj, fyra timmar! Vad gjorde frisören så länge?Varit hos frisören i 4 timmar. Nu är jag hungrig
Brukar ta ännu längre, men denna gång så klippte jag mig för två veckor sedan då jag inte hittade en bra kombinerad tid för klipp och färg som passade.Men oj, fyra timmar! Vad gjorde frisören så länge?
Vad härligt det låter att bli ompysslad så mycket.Brukar ta ännu längre, men denna gång så klippte jag mig för två veckor sedan då jag inte hittade en bra kombinerad tid för klipp och färg som passade.
Så hon har slingat, färgat och nyanserat håret. Haft i inpackning och sedan fönat och lockat. Samt klippt luggen Jag har jättetjockt hår så det tar tid.
Men de är så duktiga på salongen Och ena vovven följde med idag också. Hon sov eller tuggade ben, mycket nöjd att få ”egentid” med matte.
Ja det är verkligen ett härligt avbrott i vardagen. Min frisör är dessutom väldigt enkel att prata med, men också att sitta tyst med.Vad härligt det låter att bli ompysslad så mycket.
Ingen av oss åt schnitzel, en åt stekt sill och två åt grönsaksgratäng.Äta Snitzel tro?