Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men oj, fyra timmar! Vad gjorde frisören så länge?
Brukar ta ännu längre, men denna gång så klippte jag mig för två veckor sedan då jag inte hittade en bra kombinerad tid för klipp och färg som passade.

Så hon har slingat, färgat och nyanserat håret. Haft i inpackning och sedan fönat och lockat. Samt klippt luggen 😄 Jag har jättetjockt hår så det tar tid.
Men de är så duktiga på salongen 😍 Och ena vovven följde med idag också. Hon sov eller tuggade ben, mycket nöjd att få ”egentid” med matte.
 
Brukar ta ännu längre, men denna gång så klippte jag mig för två veckor sedan då jag inte hittade en bra kombinerad tid för klipp och färg som passade.

Så hon har slingat, färgat och nyanserat håret. Haft i inpackning och sedan fönat och lockat. Samt klippt luggen 😄 Jag har jättetjockt hår så det tar tid.
Men de är så duktiga på salongen 😍 Och ena vovven följde med idag också. Hon sov eller tuggade ben, mycket nöjd att få ”egentid” med matte.
Vad härligt det låter att bli ompysslad så mycket. 👍🙂
 
När jag åkte hem från jobbet idag så svängde jag förbi den enda godisaffär, som jag tycker är ok att handla ifrån, för att köpa godis till påskäggen. Det "råkade" bli några kilon... :o:bag:

Men nu tänker jag inte ge mig ut i någon mer påsktrafik, för nu tar jag påsklov :banana:
 
Köpte åtta säckar jord och fem kogödsel. Det räckte inte långt. Behöver minst fem säckar till tror jag. Vill egentligen inte ha torv men det var det enda som fanns här. Nåja, planen är att bli självförsörjande på kompost och mull med tiden så jag får väl vara lite av en miljöbov ett tag.
 
Planerar för nästa vecka, mycket grupparbeten ( risken finns att jag är less redan efter dag ett 😂👍) det här med att vara social flera dagar på raken är inte min grej 🤪 Blir trött och grinig. Men ska jobba på fredagen iaf så lite avbrott i vardagen hade i princip fått jobba varje dag nästa vecka om det inte vore för att vi har så mycket på schemat redan.

Försöker friska till ska ju vara häst&hundvakt i helgen.
 
Piggare idag, så kändes mycket enklare att jobba mina timmar :) Efter jobbet åkte jag till föräldrarna och bytte däck på min bil. Alltid lite ”empowering” att byta däck själv, även om jag av princip egentligen inte tycker att det ska vara det 🙈😅 Bra att det är gjort i alla fall, och smidigt att göra det med pappas verktyg som gör allt mycket lättare 👍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
26
· Visningar
1 596
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
397
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
343
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp