Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Strax dags att köra till stallet :) Solen strålar men det är tydligen inte så varmt. Perfekt väder alltså :p

Efter stallet ska vi hämta ut ett paket och handla mat. Vid lunch ska dottern iväg med några kompisar så jag får frid och ro. De ska tydligen klättra så det blir säkert roligt.
Jag ska duscha och kanske baka något. Kanske laga mat också?
 
Usch min ork .. Jag behöver städa och aska ur i pannrummet och baka frallor till kaffeserveringen i helgen och skriva en ansökan.
Just nu ligger jag i dialys fram till lunch. Sen är jag trött. Men jag får väl bita ihop. För morgondagen är inte ett dugg bättre. Läkarbesök på fm och möte på kvällen
Jag vilar och gör ett ryck. Sen vilar jag igen.
 
Sitter med kaffe och drar mig för att starta upp med övningsuppgifter i kursen, eftersom det tog 6 TIMMAR att få det att fungera igår. Och jag vet fortfarande inte riktigt vad som fick det att fungera tillslut.
Men tänker.. om jag vågar starta upp, så får jag ta paus sen och kolla Gifta Vid Första Ögonkastet :rofl:
 
Sitter med kaffe och drar mig för att starta upp med övningsuppgifter i kursen, eftersom det tog 6 TIMMAR att få det att fungera igår. Och jag vet fortfarande inte riktigt vad som fick det att fungera tillslut.
Men tänker.. om jag vågar starta upp, så får jag ta paus sen och kolla Gifta Vid Första Ögonkastet :rofl:
Jag provade, det funkade, det slutade fungera efter en minut.
Nu tittar jag på tv istället 🙄😤
 
Nu ska jag försöka pilla i mig lite frukost, sen läsa lite kurslitteratur. Tur det bara är en bok den här veckan, räcker nog till ändå.

Får väl vara med på zoom i morgon istället om jag orkar, men börjar med att försöka läsa.
 
Väntar på bussen till jobbet
Tussilago har kommit upp vid busshållplatsen
 

Bifogade filer

  • 20220412_101241.jpg
    20220412_101241.jpg
    800,7 KB · Visningar: 17
Både jag och dottern är lite irriterade. Hon skulle ju iväg med kompisar för att klättra. Hon skulle vara hos en av kompisarna 12.30. Vi tog således stallet på morgonen istället för att ta sovmorgon.
Dottern har idag stämt av om hon ska ha med sig något särskilt men det behövdes inte.
Nu helt plötsligt kunde de inte åka för en av kompisarna hade inte svarat i tid igår så de hade inte kunnat boka.

Mycket störigt! Kompisens mamma har iaf hört av sig med en ursäkt och de ska se om det går att boka på lördag istället.

Ponnyn var iaf mycket trevlig på ridpasset :D

20220412_103342.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
26
· Visningar
1 596
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
397
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
343
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Huslån vilken bank?
  • Dejtingtråden del 38
  • Tvättstugedrama

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp