Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, kan kan man ju Frågan är väl mera om du vill ha två olika klänningar. Om inte, kör på den du vill ha!Totalt urlakad, det är nog mycket som kom ikapp så idag är det en slödag. Surfar runt och försöker hitta klänningar till två olika bröllop i vår, det är i stora delar samma gäster så jag kan inte ha samma klänning. Men än så länge hittar jag inget jag gillar.
Äsch, det finns folk som har sitt smör i skafferiet för att det ska vara bredbart. Släng in det i kylen nu bara.Attans! Plockade ju bara in det viktigaste på en gång dvs kyl och frysvaror. Upptäckte nu drygt 2 timmar senare att jag missade steksmöret som ska hållas kyld, framme . Nu ligger ju solen på så ganska varmt på bordet men frågan är ju om den är utom räddning
Ja jag kom på det, det har jag ju stött på bland vissa äldre ju . Japp den kom in i kylen när jag upptäckte det, tackÄsch, det finns folk som har sitt smör i skafferiet för att det ska vara bredbart. Släng in det i kylen nu bara.
Kan man verkligen inte det? Det hade jag säkert haft. Det är ju dyrt nog med EN finklänning.... Minns folk verkligen vad man har på sig? Eller, det kanske bara är jag som är fruktansvärt ouppmärksam och inte lägger sådant på minnet....Totalt urlakad, det är nog mycket som kom ikapp så idag är det en slödag. Surfar runt och försöker hitta klänningar till två olika bröllop i vår, det är i stora delar samma gäster så jag kan inte ha samma klänning. Men än så länge hittar jag inget jag gillar.
Äsch, kan kan man ju Frågan är väl mera om du vill ha två olika klänningar. Om inte, kör på den du vill ha!
Måste och måste, men det finns vissa som kommer på båda bröllopen som kommer att kommentera om jag har samma. Men den jag köpte idag kostade 400 kr och jag använder gärna klänning.Kan man verkligen inte det? Det hade jag säkert haft. Det är ju dyrt nog med EN finklänning.... Minns folk verkligen vad man har på sig? Eller, det kanske bara är jag som är fruktansvärt ouppmärksam och inte lägger sådant på minnet....
Grattis!jag blev erbjuden en 100% tjänst där jag var på intervju. Skönt även om det känns trist att lämna.
Grattis!jag blev erbjuden en 100% tjänst där jag var på intervju. Skönt även om det känns trist att lämna.
Woho! Grattis!jag blev erbjuden en 100% tjänst där jag var på intervju. Skönt även om det känns trist att lämna.
Har du fått det en gång så är det enklare få beviljat än första gången man söker är min erfarenhet Grattis! Så skönt för digEfter lite mer än fem månaders väntan har vi fått beslut från FK. De beviljar aktivitetsersättning för läsåret 22/23
Jag har ju två år kvar, så jag kommer få söka igen sedan. Men det är ett senare problem, så det så
Edit: … och det är ju inte ens säkert att det blir ett problem när jag ska ansöka igen