Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar känna mig levande igen 🤪😅 Men ganska glad att jag får vara hemma och sitta med på zoom idag för har huvudvärk som kommer och går. Troligtvis för att det är så tätt i bihålorna nu 🙈 Jag följer min vanliga rutin vid förkylning.

Men kaffet smakar till och med gott idag 😊 Så det är på rätt väg igen iaf. Och till helgen är det ju ändå påsk och jag ska bara mysa häst och hund 🐶 Röja måste nog få ett eget påskägg med något ben i 😂 Annars blir hon nog ledsen ❤️
 
Har varit iväg och hämtat paket, handlat och gjort ett snabbesök på biblioteket. Hittade pizza till bra pris pga kort datum, så lunch har jag också ätit. Påskmust fick följa med hem - såklart :) !
Nu funderar jag på om det inte skulle vara rätt skönt med en promenad snart. Vädret är riktigt trevligt. Molnen har skingrats och temperaturen är mild.... :)
 
Räknas kiropraktik till friskvård? Tänker om jag kan skicka in till arbetsgivaren och få bidrag. Det står inte på Skatteverkets hemsida längre.
Inte hos min arbetsgivare. Vi kan använda friskvårdsbidrag till en hel del, men inte massage/naprapat/kiropraktor och liknande. Det enklaste är väl att kolla med personalavdelningen? Allt sådant står i vår personalhandbok på nätet.
 
Roligt värre...

Inlagd på sjukhus. Mina njurvärden ser inte bra ut, Nog för att de var dåliga innan men nu verkar det gå fort käpprätt åt helvete

Jag har huvudvärk och är allmänt trött på att bara sitta still och vänta. Skulle vara påplats klockan 9 imorses och det var jag. Dock från 9-11:30 satt jag och väntade på en stol i korridoren så det känns lite sisådär att vara här.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
28
· Visningar
1 667
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
397
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
343
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp