Ätit frukost och ska nu till jobbet. Sovit kasst inatt, så får se hur koncentrationen är idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag beställde två pallMan skulle behöva en pall. Grymt vad mycket jord det går åt.
Ja det hade varit bra. Min lantmännen har dessutom hemkörning (jag bor typ 400 meter därifrån). Tror jag ska be dem köra hem lite mer åt mig.Man skulle behöva en pall. Grymt vad mycket jord det går åt.
Förra veckan återkallade tillverkaren Moderna en sats med 765 000 doser coronavaccin. Orsaken var att en mygga tagit sig in i en injektionsflaska, enligt norska Folkhelseinstittutet.
Ja jag hörde det på radion i morse.. hahaLäser DN. Alltså, hur stor är chansen?
Inte hos min arbetsgivare. Vi kan använda friskvårdsbidrag till en hel del, men inte massage/naprapat/kiropraktor och liknande. Det enklaste är väl att kolla med personalavdelningen? Allt sådant står i vår personalhandbok på nätet.Räknas kiropraktik till friskvård? Tänker om jag kan skicka in till arbetsgivaren och få bidrag. Det står inte på Skatteverkets hemsida längre.