Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Moderaterna valkampanjar och lovar att de ska få ordning på ... Finland?
Screenshot_20220413-175446_Chrome.webp

Påminner mig om ett par unga män på den gamla goda analoga tiden. De jobbade i en "hifi"-butik och blev trötta på alla vet-bäst-gubbar som kom in och skulle köpa ljud. Så de uppfann KPF-faktorn.

"du vet den här anläggningen är betydligt mer prisvärd. Den har xx-kpf-faktor. till skillnad från den där något billigare med yy kpf" Ingen självgod man vågade nånsin fråga vad det var för faktor.

(KPF=knappar på framsidan)

Och på den tiden var verkligen antal knappar på framsidan i direkt korrelation till priset.
Strålande! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Måste köpa ny hjälm för den jag har har gått sönder. På moderna hjälmar finns det visir. Hur funkar det med skidglasögon? Jag gissar att...
Svar
12
· Visningar
440
Senast: Fetaost
·
Fritid Halloj! Jag och min funderar på en weekend i Gävle lite senare i vinter, i februari eller mars. Det är vår närmsta relativt större...
2
Svar
21
· Visningar
720
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
181
Senast: SaraXX
·
Fritid Har planerat in en weekend i Danmark nu i december. Den stora planen är att bara åka bort och ha det mysigt och strosa runt på...
Svar
19
· Visningar
452
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka