Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I en jackficka eller byxfickaOm du var en kallelse till fjärde covidvaccinationen som tappats bort, var hade du lagt dig då? Jag har letat på mina vanliga ställen utan att hitta den.
Det var där den låg innan jag städadeMellan en massa reklamutskick i en slarvig hög på köksbordet....(om jag ska tänka på var jag kunde ha lagt den)....
Får kolla igenom jackorna!I en jackficka eller byxficka
Eller om jag låg på köksbordet och någon började städa hade jag nog krupit under en duk eller in i ett skåpDet var där den låg innan jag städade
Får kolla igenom jackorna!
Ja, det där med att städa kan verkligen straffa sig....Det var där den låg innan jag städade
Får kolla igenom jackorna!
Nä jag tror inte det? Men jag ska kolla i dem när jag kommer hem igen.Ja, det där med att städa kan verkligen straffa sig....
Du har inte lagt den i en väska då (om du brukar ha en sådan med dig när du går ut)?
Strålande!Påminner mig om ett par unga män på den gamla goda analoga tiden. De jobbade i en "hifi"-butik och blev trötta på alla vet-bäst-gubbar som kom in och skulle köpa ljud. Så de uppfann KPF-faktorn.
"du vet den här anläggningen är betydligt mer prisvärd. Den har xx-kpf-faktor. till skillnad från den där något billigare med yy kpf" Ingen självgod man vågade nånsin fråga vad det var för faktor.
(KPF=knappar på framsidan)
Och på den tiden var verkligen antal knappar på framsidan i direkt korrelation till priset.
Du har inte fått den på 1177? Så du inte fått något fysiskt papper?Om du var en kallelse till fjärde covidvaccinationen som tappats bort, var hade du lagt dig då? Jag har letat på mina vanliga ställen utan att hitta den.
Vilka filmer?Fick nån slags filmmani, är inne på 4e filmen i rad nu.
Först Kungen av Atlantis, sen Unlocked, sen Den skyldige och nu Återföreningen. Alla på svtplay.Vilka filmer?