Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska ut med ett gäng tjejkompisar på lördag och det var ju inte igår direkt 😅 Så nu har jag det stora i-landsproblemet med att jag velar mellan vilka skor jag ska ha på mig. Om jag orkar gå i klackar verkligen? Och om jag väljer de andra skorna så kanske i det passar med överdelen jag hade tänkt till klackarna...Jösses varför blir det ALLTID såhär de få ggr per år man ska ut och festa lite? 😂 Jag är iallafall säker på byxval och väskval, alltid något...
 
Nä det var ingen specifik plats utan info om att jag ska få fjärde men måste boka själv, och det pappret måste med för att jag ska få den. Så jag vet inte om jag kan försöka kontakta regionen på något sätt istället.
Du borde väl kunna få hjälp på detta nummer. Även om du kan boka själv borde de väl kunna hjälpa dig att få nytt papper?

Behöver du hjälp att boka tid ring 018-6173500.
 
Har tittäggen i ugnen..... :nailbiting: Det är så många steg till detta att det känns nästan omöjligt att lyckas med dem!! Nu "bakar" jag alltså sockeräggen (strösocker + lite vatten) i ugnen. Sedan ska de gröpas ur och dekoreras inuti med lite påskpynt, sättas ihop två och två och dekoreras på utsidan med kristyr. Undrar om jag lyckas.... :nailbiting::p?! Gillar uppenbarligen att utmana mig själv....
 
Man vet att man stoppat i sig många halstabletter när man hade halsont när man nu (ej ont i halsen längre) stoppar en hård karamell i munnen och gommen är öm och även började blöda...🙃. Less på det ständiga snytandet som aldrig verkar upphöra typ...Färgat även idag så är nog lika bäst att ögonen får vila från linserna idag med. Någon som inte är igenkorkad i snoken är grannarnas chodsky pes- grym nos! Jag gömde mig nere mellan garaget och kohagen och njöt av den porlande bäcken men det blev inte långvarigt innan hunden hade spårat upp mig! 😍.
 
Påskhelgen är räddad!
 

Bifogade filer

  • 9A5C47EB-7EED-4668-8E96-C7EE51178050.jpeg
    9A5C47EB-7EED-4668-8E96-C7EE51178050.jpeg
    367,5 KB · Visningar: 23
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
30
· Visningar
1 735
Senast: Niyama
·
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
399
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
345
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp