Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bakade kokostoppar tillsammans med tre barn mellan 3-8. Alla kom överens, det blev inte särskilt stökigt och resultatet blev typ bra! Kanske borde köpa en triss :idea:
IMG_20220414_172934.jpg
 
Eleverna blir som tokiga innan lov. Tror vissa är trötta och ser fram emot ledigt och vissa är antagligen oroliga och ångestfyllda.
Men man slutar aldrig förvånas över en del beteenden.
Jag känner mig upp i varv och trött samtidigt.
Lagt mig i soffan och hejar på HV.
Väntar på nya avsnitt av Chicago fire, P.D och med.
Pappa har bundit fast en kudde över ventilen i sovrummet. Det får man inte men med över 50 decibel trots att jag har påtalat det massa ggr så är det enda utvägen för sömn.
 
Tänkte köpa några tomater att skära upp till mackor imorgon.
Avstod. Tomaterna kostade 60 kr/kg. På Willys.
Riset är numera svindyrt. Inflationen märks.

Min inkomst kommer inte att öka alls och det är tufft redan nu. Får dra på ytterligare något.
Ja vi har verkligen börjat tänka oss för när vi handlar 😑 För saker man tog för givet förut är inte alls lika självklart längre.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
30
· Visningar
1 763
Senast: Niyama
·
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
399
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
345
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp