Påskhelgen är räddad!
Förbered dig på många skratt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Påskhelgen är räddad!
Perfekt, jag kommer!Har tryckt in mozzarella i kycklingfiléer, lindat med bacon och hällt över en sås av cf, grädde, mozzarella, cream cheese, riven Västerbotten och kryddor. Allt står nu och myser i ugnen
Det där lät riktigt gott.Har tryckt in mozzarella i kycklingfiléer, lindat med bacon och hällt över en sås av cf, grädde, mozzarella, cream cheese, riven Västerbotten och kryddor. Allt står nu och myser i ugnen
Det blev jättegott! Baserade på det här receptet https://recept.se/recept/kycklinggratang-med-bacon-och-mozzarella-i-paprikasas men hade inte allt hemma så jag kryddade med rökt paprikapulver både i kycklingen och i såsen. Och torkad basilika i såsen också. + allt som jag skrev innanDet där lät riktigt gott.
Följde du något recept som du vill dela ?
Wow! Imponerande!
Måste ni stanna på jobbet om nåt barn/ungdom rymmer?Nu hemåt, 5h blev det det Plockar upp en sushi på vägen hem
Tack ! Ja, helt enkelt var det inte...Wow! Imponerande!
Gulliga !Bakade kokostoppar tillsammans med tre barn mellan 3-8. Alla kom överens, det blev inte särskilt stökigt och resultatet blev typ bra! Kanske borde köpa en triss
Visa bifogad fil 89076
Ja vi har verkligen börjat tänka oss för när vi handlar För saker man tog för givet förut är inte alls lika självklart längre.Tänkte köpa några tomater att skära upp till mackor imorgon.
Avstod. Tomaterna kostade 60 kr/kg. På Willys.
Riset är numera svindyrt. Inflationen märks.
Min inkomst kommer inte att öka alls och det är tufft redan nu. Får dra på ytterligare något.