Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu ska jag göra nåt jag aldrig gjort förr. Åka och börja hänga konst i vår lokal.
Tror det aldrig nånsin varit konstutställning i bygdegården tidigare. Men nån gång ska vara den första. :D

Hoppas, hoppas att folk kommer och tittar. Eftersom alla (med ett undantag, en professionell keramiker)som ställer ut är amatörer från bygden hoppas vi att folk kommer och ser vad grannarna åstadkommit.
 
Nu ska jag göra nåt jag aldrig gjort förr. Åka och börja hänga konst i vår lokal.
Tror det aldrig nånsin varit konstutställning i bygdegården tidigare. Men nån gång ska vara den första. :D

Hoppas, hoppas att folk kommer och tittar. Eftersom alla (med ett undantag, en professionell keramiker)som ställer ut är amatörer från bygden hoppas vi att folk kommer och ser vad grannarna åstadkommit.
Åh, något sånt hade jag älskat att gå på!
 
Skulle åkt med mamma och handlat tapet idag, men vaknade i natt med lite täppt näsa och pyttelite ont i halsen. Ingen aning om det blir något mer. Känner mig inte precis sjuk. Det kan precis lika gärna bara vara pollenhalter som ökar i luften. Men vi avvaktar för säkerhets skull. Hon och pappa handlar tapeterna idag och förhoppningsvis kan jag hjälpa till med tapetseringen imorgon eller söndag-måndag :up: ! I stället får det bli en hemma-dag. Kanske åker vi någonstans med hunden och promenerar. Alltid lite kul med omväxling :) !
 
Tänker på hur jag lyckades... jag beställer sällan saker, men nu lyckades jag verkligen pricka in längsta leveranstiden ever XD... på nåt som brukar komma på en dag alltså.
beställde i onsdags kväll, hann inte komma igår, så nu får jag alltså vänta till tidigast tisdag.... visade sig att det inte blev nå bråttom iaf, men ändå lite duktigt tycker jag ^^.
 
Plockar i ordning det jag behöver för helgen, tur man kan åka hem i mellan 😅 Kajsa kommer vara helt knäckt att matte sover borta i helgen trots att husse är hemma. Men vovven hade gärna fått vara här om det inte var för att hon jagar katter 😴 Så det går inte. Hon kan inte låta bli dem trots att hon bor ihop med två stycken. Fast deras katter bor i källaren på pool locket eller i pannrummet på golvvärmen. Det emigrera dit när hunden flytta in 😂
 
Vaknade för någon timme sen men bestämde mig för att somna om och vaknade precis.en känner mig fortfarande överkörd av ett godståg :sleep:

Jag måste gå upp typ nu för att hinna äta frukost och klä på mig i lugn och ro. Sen ska jag till stan för att träffa tre kompisar. En av dem har jag haft ganska myckrt kontakt med, men de andra två har jag inte träffat sen vi gick ur 9an :)
 
Jag smälter/rensar talg som sedan ska bli leverpastej. :d

Sedan frukost på balkongen och därefter en liten ”hemmakonsert” från påskspellista.

Nyss fick jag en trådback-stapel hemlevererat (!) för fyndpris på marketplace, så nu kan jag komma iordning med garderoberna, vilket känns jätteskönt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
30
· Visningar
1 781
Senast: Niyama
·
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
399
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
345
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp