Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste ni stanna på jobbet om nåt barn/ungdom rymmer?
Helt sjukt hur man förväntas leva på allt mindreTänkte köpa några tomater att skära upp till mackor imorgon.
Avstod. Tomaterna kostade 60 kr/kg. På Willys.
Riset är numera svindyrt. Inflationen märks.
Min inkomst kommer inte att öka alls och det är tufft redan nu. Får dra på ytterligare något.
Jo tex arlas Gouda-ost, 92 kr kilot på CG så en sån bit landar ju nu på 110 kr/bit ca 1,2. kg. Ost är ju det viktigaste och nästan enda pålägg sambon äter så det köper vi ju än men jag har dragit ner på det där "hyvla och ät" medan man gör mackan, jag älskar med ost menä sluta med det sparar ju både pengar och kcal som jag behöver tänka på så blir ju att göra två flugor på smällen så att säga.Ja vi har verkligen börjat tänka oss för när vi handlar För saker man tog för givet förut är inte alls lika självklart längre.
Halvt klTänkte köpa några tomater att skära upp till mackor imorgon.
Avstod. Tomaterna kostade 60 kr/kg. På Willys.
Riset är numera svindyrt. Inflationen märks.
Min inkomst kommer inte att öka alls och det är tufft redan nu. Får dra på ytterligare något.
Höll på att svimma när isbergssallad från sverige kostar 50 kr/kg.Halvt kl
Jag skulle köpa småtomater i liten hink men de var dåliga så tog såna där små på kvist. Vågar inte tänka på kilopriset men en kvist kostade 39:90. Tror det är samma pris som förut.
Gurka fanns, importerad, för 119 kr/kg Jag köpte en svenskodlad i stället, 19 kr/st men kilopriset blir väl ungefär lika högt som på de importerade.
Bananerna tror jag har gått upp med 10kr/kg.
Detta var på Coop.
Jag köpte isbergssallad för 60 kr/kg idag. Vet inte om den var svensk. Tänkte inte på priset då, brukar inte lägga märke till prisskillnader, men tog den som kändes lättast.Höll på att svimma när isbergssallad från sverige kostar 50 kr/kg.
Köpte kål från Makedonien för 20 kr/kg istället.
Jag köpte salladskål 48kr kg och tomater tror det var runt 45,hutlöst, men päronen var billiga 19.90 kgJag köpte isbergssallad för 60 kr/kg idag. Vet inte om den var svensk. Tänkte inte på priset då, brukar inte lägga märke till prisskillnader, men tog den som kändes lättast.
Äsch äta kan man göra alla dygnet timmar om du frågar migVäntar på fryspizza efter tjejmiddag med mycket bubbel, som visade sig bli bara bubbel och ingen middag.
Så... Middag halv ett? Bättre än inget.
Även lite hastigt kattvakt, hungriga djur (mig inkluderat)
Visa bifogad fil 89097
Helt rätt!Äsch äta kan man göra alla dygnet timmar om du frågar mig
Tack ! Ja, helt enkelt var det inte...