Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gå hem!Funderar på om jag är klar på jobbet. Jag har beställt grejor, attesterat fakturor, städat skrivbordet, skrivit alla journaler.
Visst låter det som att jag är klar för påskledigt?
Jag ska tydligen åka till Gävle en sväng ikväll... råkade köpa en matsalsmöbel "Äpplet" i jugendstil
Funderar på om jag är klar på jobbet. Jag har beställt grejor, attesterat fakturor, städat skrivbordet, skrivit alla journaler.
Visst låter det som att jag är klar för påskledigt?
Gå hem!
Jag visste väl att det gick att lita på folket här!
Har det gått 15 dagar sedan du sjukskrev dig då? För innan dess går det inte att sjukanmäla en anställd.Min chef har inte sjukanmält mig till försäkringskassan - däremot har hon spärrat mig i bemanningssystemet. Lite olika prioriteringar där.
Ja, det har det.Har det gått 15 dagar sedan du sjukskrev dig då? För innan dess går det inte att sjukanmäla en anställd.
Jag har alltid behövt påminna min chef om att skicka in till FK, det brukar ofta glömmas bort. En gång var det faktiskt problem i systemet så att sjukanmälande från arbetsgivaren inte kom in. Men det löste sig inom något dygn efter att FK fått reda på problemet.
Beordrad övertid pga rymling. Fin start på ledigheten…