R
RedQueen
Sprungit med vovvis en bit för att prova ny dragsele och midjebälte, jomenvisst behöver jag träna kondition så det bara skriker om det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det lät gott och fräsht! Recept?Precis ätit middag, som jag tillagat! Lasagne på kronärtskocka, citron och fetaost
Resten av dagen bjöd på utomhusarbete. Har snickrat ihop en sektion till pooltak. Därefter blev det ett träningspass.
https://www.viktvaktarna.se/se/recept/lasagne-kronartskocka-feta-och-citron/603f592c170f697e29f1c2f2Det lät gott och fräsht! Recept?
Spännande!Hastigt infall innan jag hann ändra mig... Har anmält mig till en bokmässa i Båstad i augusti... Så nu har jag en i maj och en i augusti!
Nä, knappt någon snö. Men iskalla vindar.Ta på dig ordentligt och ha dubbdäck, vi har massor med snö kvar från tor-fre
Påminner mig om vår älskade cocker spaniel vi hade ❤. När brorsan låg i soffan för att tex läsa på till prov osv kom ofta hunden och puttade bort boken eller blocketMathilde satte sig i soffan och skulle göra läxor. Först tog hon fram skrivhäfte men då kom katten och la sig mitt i häftet.
Då bytte hon till datorn och då gick det som bilden visar
Visa bifogad fil 88886
Det försvann en mass under dagen idag.Men småvägarna o i skogspartier är det både halt o snöigtNä, knappt någon snö. Men iskalla vindar.