Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ringde Mamma och hon utbrister herregud vad förkyld du är 🤪 Jo tack Morsan de är bra med mig. Skulle höra om hade haft en bra dag på travet idag då hon skulle dela ut pris ☺️ Och sen prata vi om Barnet som åkte. Hon undrade om hon var lika enveten som sin mormor ( mamma har fött upp Maggans Mormor ) .Men nu är de bara två kvar hemma, konstigt, tomt och lite känslomässig bergodalbana. Vi har inte haft så här lite häst på minst 15 år. Jätte konstigt, men Trule är kvar och Mamma Mu är kvar ❤️ Mina stora älsklingar som förhoppningsvis kan få massor av tid nu!
 
Mathilde satte sig i soffan och skulle göra läxor. Först tog hon fram skrivhäfte men då kom katten och la sig mitt i häftet.
Då bytte hon till datorn och då gick det som bilden visar :rofl:

20220410_214243.jpg
 
Mathilde satte sig i soffan och skulle göra läxor. Först tog hon fram skrivhäfte men då kom katten och la sig mitt i häftet.
Då bytte hon till datorn och då gick det som bilden visar :rofl:

Visa bifogad fil 88886
Påminner mig om vår älskade cocker spaniel vi hade ❤. När brorsan låg i soffan för att tex läsa på till prov osv kom ofta hunden och puttade bort boken eller blocket 🤣🥰
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
26
· Visningar
1 589
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
397
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
343
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp