Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter gymmet imorse och frukost blev det en promenad i solen för mig och sambon. Gick ner till Trädgårdsföreningen och gick on i växthusen Finns bland annat ett medelhavshus, vattenhus och ett med tropiskt klimat. Några kort här.

20220410_150429-COLLAGE.webp

Har precis skrivit ner det som saknades i mina anteckningar. Jag tar oftast en bild på tavlan om jag inte hinner skriva klart innan läraren går vidare, men orkar ofta inte skriva av det samma dag utan lägger det i "ska göra"-högen. Men nu är det gjort :up::)

Nu halvligger jag i sängen med A och tittar på serier 🐈‍⬛💻

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Måste köpa ny hjälm för den jag har har gått sönder. På moderna hjälmar finns det visir. Hur funkar det med skidglasögon? Jag gissar att...
Svar
12
· Visningar
440
Senast: Fetaost
·
Fritid Halloj! Jag och min funderar på en weekend i Gävle lite senare i vinter, i februari eller mars. Det är vår närmsta relativt större...
2
Svar
21
· Visningar
720
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
181
Senast: SaraXX
·
Fritid Har planerat in en weekend i Danmark nu i december. Den stora planen är att bara åka bort och ha det mysigt och strosa runt på...
Svar
19
· Visningar
452
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka