Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ägnade kvällen igår åt plugg, samtidigt som killen jag träffar var på födelsedagsfirande. Jag var också bjuden, men näe... Nu har jag varit vaken i en timme, matat + rastat hundar och ätit frukost. Funderar på en kopp te och mer plugg. Eller ska jag ta glass? Hm...
 
Vakna och ska äta frukost innan det är dags att åka till ridskolan. Stackars mamma ska köra syster med barn till Arlanda så hon får köra oss till ridskolan, hämta dem, lämna dem och tillbaka till ridskolan och hämta oss 😅 sen får jag nog åka till Ambres ensam iaf :D
 
Vill gå och fylla på tekoppen. Tyvärr har jag en hund som förhindrar att jag reser på mig
DSC_0177.JPG
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
26
· Visningar
1 584
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
397
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
343
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp