Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här. Typ 1000 krOj oj oj vad pengar jag gjort åt idag Handlat tyg för 2500. Nu klarar jag mig ett tag. Kanske
Jag blandade ihop det, var visst SoL. Krångligt hålla reda på
@godisklubba Oavsett bör du kunna få hjälp även om hab/psyk inte vill skriva intyg. Skickar du in en ansökan om hjälp via LSS så bör handläggaren kunna begära ut ett utlåtande oavsett. Då tänker jag att en handläggare där förhoppningsvis inte fastnar på ordet högfungerande.
När jag skickade in min ansökan fyllde jag i blanketten från kommunens hemsida och postade tillsammans med utlåtandet från NP-utredningen. Då sa de att de behövde ett intyg från en läkare på BUP för att kunna handlägga ansökan.Det låter ju helt befängt att ett sånt simpelt "intyg" ska behövas när de har fått in allt annat Hoppas det går bra att förnya nästa gång! Speciellt då du redan fått det beviljat en gång tycker man ju det borde fortsätta gälla, är ju som inte nåt som försvinner
Hon kom tillslut”Kan jag komma inom en timme?” skrev köparen 18:27 och jag svarade ja. Är denne här? Nej
Jag vill också äta godis men jag äter för mycket mat hela tiden så jag orkar inteSambon blev ju sugen på kräftor och öl så lördagsgodis åt mig då .
Har borjat tillverka en "riktig Italiensk" lasagna i dag som ska atas i morgon. morotter, celery, och lok hackades HIMLA smatt (nu kommer jag ihag varfor jag inte gillar att gora lasagna) medan Princess Diva satt pa andra sidan "troskeln" till koket och tyckte att jag var en urtrakig typ som inte delade med mig tillrackligt ofta.
Sa har langt fran mig satt hon och gaspade och tyckte att jag var en trakig typ