Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, det är ju det som är så intressant ! Det kanske är samma med violsmaken.....?Fast korianderälskarna och dito hatarna känner inte samma smak. Det är tydligen någon genetisk skillnad som gör att samma krydda smakar på olika sätt hos olika personer.
Åhhhh! Om jag inte vore glutenintolerantVad gör man med överbliven kaka? Har 50 minuter toscakaka kvar och kommer få hjärtinfarkt om jag ska smälla i mig hela innan den blir dålig. Har försökt kränga den på Instagram Någon bukefalist i Skåne som vill ha?
Jaa nästan alla i min närhet är gluten, mjölkprotein eller nötallergiker. Så vad fan ska man göra med kakan?!Åhhhh! Om jag inte vore glutenintolerant
Frysa in?Jaa nästan alla i min närhet är gluten, mjölkprotein eller nötallergiker. Så vad fan ska man göra med kakan?!
Men då kan jag ju inte baka mer kaka.. det är ju bakningen som är det roliga!Frysa in?
Klart du kan .Men då kan jag ju inte baka mer kaka.. det är ju bakningen som är det roliga!
Börja baka glutenfritt så kan du bjuda flerMen då kan jag ju inte baka mer kaka.. det är ju bakningen som är det roliga!
Ja det får jag göra!Börja baka glutenfritt så kan du bjuda fler
Vi har ju iofs satt igång frysen i förrådet efter att jag råkade baka fyra satser bröd igårKlart du kan .
Har oändliga mängder kaka i frysen, säkert 10 olika sorter. Tänker att det kommer att gå åt på olika utflykter i sommar.
Känner jag att något behöver ätas upp pga ålder tar jag bara med det till jobbet. 40 hungriga karlar... inte en smula kvar, bokstavligt talat .
Jamendåså, fortsätt baka, frys in och så får maken ta med till jobbet när han börjar igen .Vi har ju iofs satt igång frysen i förrådet efter att jag råkade baka fyra satser bröd igår
Mannen berättade att hans kollegor har frågat efter när jag ska baka till dom igen. Han brukar få ta med sig rubbet till jobbet men nu har han semester en vecka.
Frys in det och skicka det med sambon när han ska till jobbet nästa gångVi har ju iofs satt igång frysen i förrådet efter att jag råkade baka fyra satser bröd igår
Mannen berättade att hans kollegor har frågat efter när jag ska baka till dom igen. Han brukar få ta med sig rubbet till jobbet men nu har han semester en vecka.
Så får det bli! Om ingen kommer och gör anspråk på kakan innan dessJamendåså, fortsätt baka, frys in och så får maken ta med till jobbet när han börjar igen .
Jaa nästan alla i min närhet är gluten, mjölkprotein eller nötallergiker. Så vad fan ska man göra med kakan?!