Älskar också koriander men det går knappt att få tag i där jag bor. Jag kollar alltid om det finns och jag köper alltid när det finns.i butiken.ÄLSKAR KORIANDER! Sådde en faslig massa i trädgårdslandet förra veckan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar också koriander men det går knappt att få tag i där jag bor. Jag kollar alltid om det finns och jag köper alltid när det finns.i butiken.ÄLSKAR KORIANDER! Sådde en faslig massa i trädgårdslandet förra veckan.
Ok låter så långt bort från vettigt upplägg men kanske är vanligt därborta. Hoppas du kan finna något bättre och det snart!Den tråkiga sanningen är att detta jobb är bättre än de flesta jobb som jag tidigare haft i Tyskland. Självklart vill jag hitta annat. Vill bara slippa bemanningsföretag igen för det är ännu sämre.
Sååå äckligt! Jag är en av de som tycker det smakar tvål.ÄLSKAR KORIANDER! Sådde en faslig massa i trädgårdslandet förra veckan.
Sååå äckligt! Jag är en av de som tycker det smakar tvål.
En gammal träningskompis har startat restaurang. Jag har tänkt gå dit. Men de få gånger jag haft tid har det varit koriander på menyn. Jag vägrar det! Då kan jag lika gärna köpa en gammal Dove hårdtvål och mumsa i mig.
Åh, din läkare fick till ett intyg som godkändes alltså? Så himla skönt!Jag kommer att få pengar från FK .
Tack! Det är mest industrijobb som är sökbara för mig och det klarar inte min kropp längre. Och detta jobb är inte så tungt för kroppen. Jag hade ett jättebra jobb i 9 månader. Men tyvärr ska du få samma lön och villkor som de fast anställda efter 9 månader även som bemanningsanställd. Och effekten av den lagen blir ju att man säjs upp efter 9 månader.Ok låter så långt bort från vettigt upplägg men kanske är vanligt därborta. Hoppas du kan finna något bättre och det snart!
Ja. Det ifrågasattes inte ens och inga kompletteringar behövdes. Det är knappt jag tror det är sant.Åh, din läkare fick till ett intyg som godkändes alltså? Så himla skönt!
Det kanske börjar vända nu? Tycker du låter annorlunda i dina senare inläggJa. Det ifrågasattes inte ens och inga kompletteringar behövdes. Det är knappt jag tror det är sant.
Så jätteskönt!Ja. Det ifrågasattes inte ens och inga kompletteringar behövdes. Det är knappt jag tror det är sant.
Jag tror du har rätt.Det kanske börjar vända nu? Tycker du låter annorlunda i dina senare inlägg
Ja, det är intressant. Jag älskar koriander och skulle aldrig få för mig att jämföra smaken med tvål.... Däremot tycker jag att viol är rätt läskigt i mat och godis - DET är tvålsmak för mig....Haha det är onekligen en vattendelare hos befolkningen
Fast korianderälskarna och dito hatarna känner inte samma smak. Det är tydligen någon genetisk skillnad som gör att samma krydda smakar på olika sätt hos olika personer.Ja, det är intressant. Jag älskar koriander och skulle aldrig få för mig att jämföra smaken med tvål.... Däremot tycker jag att viol är rätt läskigt i mat och godis - DET är tvålsmak för mig....
Väntar på att rabarberpaj ska bli klar. Min första skörd av krukodlad rabarber.
Uteplatsen städad. Bara framsidan som ska ogräsrensas, sen är jag klar för dagen.
Sååå äckligt! Jag är en av de som tycker det smakar tvål.
En gammal träningskompis har startat restaurang. Jag har tänkt gå dit. Men de få gånger jag haft tid har det varit koriander på menyn. Jag vägrar det! Då kan jag lika gärna köpa en gammal Dove hårdtvål och mumsa i mig.