Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men nog om plågan, nu är det dags att bylta på mig lite varma kläder, hoppa upp på klipparen och klippa gräset för första gången den här säsongen
Fått svar från facket. Jag är inte knäpp utan jag ska ha den lön som står i mitt avtal.
Chefen har inte hört av sig tillbaka, gått ett dygn nu så jag har påmint och skrivit att jag stämt av med facket att det är den avtalade lönen jag ska ha.
Känns absurt! Men jag kan förstå varför det är lite personalomsättning..
Det låter alldeles fruktansvärt . Är de långvariga och ofta återkommande? Medicinen har du inte börjat ta ännu?Plågan är vad jag förstår nära "besläktad" med hortons och jag var väl inne på den jag med, för symptomen stämmer väl in på den också. Vad som orsakar den här varianten av plåga är okänt och nån vettig behandling förutom det licensbelagda medicinen verkar inte finnas, så får jag inte den vette f.n vad jag gör.
Föda barn utan smärtlindring samtidigt som man har migrän är baggissmärtor i jämförelse liksom, så smärtorna är verkligen helt outhärdliga under skoven och då har jag ändå en väldigt hög smärttröskel.
Sitter och funderar på om jag ska söka vård för fingret igen med tanke på nedsatt känsel? Eller ska jag ge det mer tid? Tänker om det är någon nervskada? Gör man nåt åt det isåfall?
Det låter alldeles fruktansvärt . Är de långvariga och ofta återkommande? Medicinen har du inte börjat ta ännu?
Jag är inte utbildad för att ha åsikter om sånt direkt. Men är det nyligen ngt skett och det inte är brutet/sår/etc så hade jag avvaktat.
Nerver kan hitta nya vägar sas ibland. Så jag hade gett det tid. Har svårt att se vad de skulle kunna göra..
Det är en tanke, men jag börjar med facketSkicka juggemaffians mest framstående torped?
Hur kan de bara betala ut fel lön och sen ignorera dig?
Nu vet jag inget om fingrar/klämskador men när jag tog bort en tumör i käken så fick jag ca 50% känselbortfall i hakan och underläppen. Har ingen känsel i 3-4 tänder. Nervtrådarna är hela men ”störda”. Det är nästan 15 år sen och jag får fortfarande värk ibland på vissa ställen i det området. Kirurgerna tror att det är nerverna som fortfarande försöker rätta till det. I mitt fall gör man ingenting utan kroppen får försöka läka det bäst den vill.Sitter och funderar på om jag ska söka vård för fingret igen med tanke på nedsatt känsel? Eller ska jag ge det mer tid? Tänker om det är någon nervskada? Gör man nåt åt det isåfall?
Nu vet jag inget om fingrar/klämskador men när jag tog bort en tumör i käken så fick jag ca 50% känselbortfall i hakan och underläppen. Har ingen känsel i 3-4 tänder. Nervtrådarna är hela men ”störda”. Det är nästan 15 år sen och jag får fortfarande värk ibland på vissa ställen i det området. Kirurgerna tror att det är nerverna som fortfarande försöker rätta till det. I mitt fall gör man ingenting utan kroppen får försöka läka det bäst den vill.
Jag har även en krosskada på rumpan som gett en permanent ”fettbula” med känselbortfall i överhuden. Där verkar ingenting hända alls.
Så jag tror du får se vad som händer. Antingen kommer känseln tillbaka eller så gör den inte det. Tror inte man kan göra något åt nerver, rent generellt.