Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du måste köra sån där spray som torkar! Annars brukar jag i panik torka med hårtorken :D
Har någon liknande, fast som droppar som droppas på nagellacket så att det ska torkas snabbare. Quick dry tror jag den heter, men den är nerpackad i någon flyttlåda (varför la jag inte allt nagellacks relaterat i samma låda :meh:).
Hårtorken skulle varit ett mycket bra alternativ, om detaljen att jag inte har någon inte existerade :D

Jag har fått en lägenhet. Jag har fått en lägenhet. Jag har fått en lägenhet :banana::bump:

Jag fick med mig nyckeln direk och börjar köra lådor i morgon. På Torsdag kommer brorsan och sonens far med skåpbil och kärra. Småplocket tar jag under helgen.

Jag grät nästan av lättnad och vicevärden gav mig en stor kram och bjöd mig på kaffe. Visade sig vara en hundälskare som frågade om hen fick vara hundvakt :love:

Lägenheten är toppen! 200 m från sonens skola. Markplan, insynsskyddad med egen ingång och liten täppa. Havsutsikt! 5 min till fots till tåg och buss och ca 7 min på cykel till havet och ett par bryggrestauranger.
Det är ett mellanting mellan etta och tvåa. Ca 55 kvadrat. Ljus och superfräch. Nygjort badrum. Det finns ett rum, typ av förråd på ca 6-7 kvadrat med garderob i som blir perfekt till sonen. Tonåringar behöver väl ändå inget fönster? :p
Vardagsrummet är stort nog att dela av. Det löser min bror som är snickare. Utöver det fanns ännu en klädkammare och egen tvättstuga.

Jag är så jävla lättad!!
När skilsmässopappren kommer i lådan är jag borta :up:

Perfekt!
Tänk vad mycket tid och energi du kommer att ha över helt plötsligt.
Vad glad jag är för din skull, att det löser sig så fint. Det är du värd:)

Grattis @Voff Vad skont att du kan "kliva over gransen" innan han far pappern och att du fick en lagenhet som du gillar.

Jag har varit ute och kort halva dagen medan jag rockat loss pa Janis Joplin ... Just nu kor jag Bobby McGee igen. Tank vilken haftig musik jag vaxte upp till ...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka reser jag och min lille hund till Österlen. Vi bor i Vik. Ge mig tips om vad vi ska hitta på?
Svar
8
· Visningar
367
Senast: BornAgain
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
413
Samhälle Nästa vecka ska vi åka till Stockholm. Det är jag och min man, tre av våra barn (11, 13, 14) och hunden. Vi har bytt bostad med en annan...
2
Svar
29
· Visningar
1 374
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Snart drar OS i Paris i gång och en som kommer åka ner som åskådare är Nina Lodin. Under hennes resa kommer hon att dela med sig av...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama