Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
funderar på vad jag ska göra i helgen!
Jag vet vad jag ska göra på lördag. Supa mig full på vin bland mina flyttkartonger. Det är trots allt min ettåriga bröllopsdag
ok var bor du?Jag vet vad jag ska göra på lördag. Supa mig full på vin bland mina flyttkartonger. Det är trots allt min ettåriga bröllopsdag
Jag har målat naglarna. Ska bara lyckas med konsten att inte förstöra nagellacket innan det torkat... men det är lättare sagt än gjort! Mvh klumpig som en flodhäst...
Det blir säkert jättebra!Börjar fundera på om mitt entourage håller på med ngn fuffens inför min 37-års dag. Är ju inte ens jämna år. Vaaaaaaad har de i görningen, folk är mystiska haha
Har någon liknande, fast som droppar som droppas på nagellacket så att det ska torkas snabbare. Quick dry tror jag den heter, men den är nerpackad i någon flyttlåda (varför la jag inte allt nagellacks relaterat i samma låda ).Du måste köra sån där spray som torkar! Annars brukar jag i panik torka med hårtorken
Det blir säkert jättebra!
ok var bor du?
Ok no problem!50 mil från Stockholm
Jag ser fram emot helgen. Äntligen ta nästa steg. Lite poetiskt att det blev just 1 Juni
Fast vänta nu.. ni var bara gifta i ett (1) år?!Jag vet vad jag ska göra på lördag. Supa mig full på vin bland mina flyttkartonger. Det är trots allt min ettåriga bröllopsdag
Tänk då vad som kommer ske på din fyrtioårsdagBörjar fundera på om mitt entourage håller på med ngn fuffens inför min 37-års dag. Är ju inte ens jämna år. Vaaaaaaad har de i görningen, folk är mystiska haha
Jag har fått en lägenhet. Jag har fått en lägenhet. Jag har fått en lägenhet
Jag fick med mig nyckeln direk och börjar köra lådor i morgon. På Torsdag kommer brorsan och sonens far med skåpbil och kärra. Småplocket tar jag under helgen.
Jag grät nästan av lättnad och vicevärden gav mig en stor kram och bjöd mig på kaffe. Visade sig vara en hundälskare som frågade om hen fick vara hundvakt
Lägenheten är toppen! 200 m från sonens skola. Markplan, insynsskyddad med egen ingång och liten täppa. Havsutsikt! 5 min till fots till tåg och buss och ca 7 min på cykel till havet och ett par bryggrestauranger.
Det är ett mellanting mellan etta och tvåa. Ca 55 kvadrat. Ljus och superfräch. Nygjort badrum. Det finns ett rum, typ av förråd på ca 6-7 kvadrat med garderob i som blir perfekt till sonen. Tonåringar behöver väl ändå inget fönster?
Vardagsrummet är stort nog att dela av. Det löser min bror som är snickare. Utöver det fanns ännu en klädkammare och egen tvättstuga.
Jag är så jävla lättad!!
När skilsmässopappren kommer i lådan är jag borta
Jag vet vad jag ska göra på lördag. Supa mig full på vin bland mina flyttkartonger. Det är trots allt min ettåriga bröllopsdag