Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och om inte de andra tipsen skulle funka så spensalva! (Alltså till kor. Finns på granngården) Min pappa har alltid haft extrema hälsprickor men nu är hans fötter jättefina. Han svär vid den salvan och han var verkligen provat ALLT.
Jag har inte lika mycket problem (än) men gillar Helosans fotsalva.
så bra att det hittade en "enkel" orsak. Hoppas du mår bättre snabbtInte konstigt jag mår dåligt. Jag har tydligen b12 brist..
så bra att det hittade en "enkel" orsak. Hoppas du mår bättre snabbt
Inte konstigt jag mår dåligt. Jag har tydligen b12 brist..
Är sen till jobbet för att jag dels drack vin tills jag kräktes inatt men sen också blev tvungen att rädda två änder ur en trafikerad korsning på väg till jobbet. Fick kasta små smulor av min frukostmacka så att de följde efter och den ena hade ett skadat ben så det tog sjukt lång tid. I regnet. Bakis. Bra morgon osv.
(Och ja, jag vet att man inte ska mata änder med bröd men nu var det inte läge att tänka på näringsinnehåll)
Sånt är så jobbigt. Man kliver in fulladdad med regler, lagtext, ARN-beslut och passiv aggressivitet - och så säger de Javisst, den byter vi, innan man hunnit börja.Elgiganten var supermedgörliga
Har galet dåliga erfarenheter av returer därifrån innan men nu klev jag ut genom dörren med en ny mobil från en trevlig karl på 15 min
Nu väntar bara allt krångel med att flytta in i den. Appar, inloggningar, bankid mm
Är sen till jobbet för att jag dels drack vin tills jag kräktes inatt men sen också blev tvungen att rädda två änder ur en trafikerad korsning på väg till jobbet. Fick kasta små smulor av min frukostmacka så att de följde efter och den ena hade ett skadat ben så det tog sjukt lång tid. I regnet. Bakis. Bra morgon osv.
(Och ja, jag vet att man inte ska mata änder med bröd men nu var det inte läge att tänka på näringsinnehåll)
Vad gulligt av dig att rädda dem!
Ett tidsbesparande tips är att lyfta dem nästa gång, om du kommer så nära Änder är snälla fåglar att lyfta och nyps extremt sällan.
Har du firat eller krisat?