Tranan
Trådstartare
Underbart galet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Underbart galet!
Jag vet att det finns allting av allting på Internet. Men ... det där kändes otippat ändå på något vis.Kollar på ost-videor på youtube. Jag vill ha ost
Ja, vi får tänka på henne när vi sitter där imorgon bitti vid 5-tiden och dricker vårt kaffe...... Då har @tornblomma kanske fortfarande vin i glaset...... !
Haha jag älskar matvideor! Nu kollar jag på japanskt köttJag vet att det finns allting av allting på Internet. Men ... det där kändes otippat ändå på något vis.
Har du sett kanalen Sorted med fyra killar från UK? Mycket mat men skitroliga ocksåHaha jag älskar matvideor! Nu kollar jag på japanskt kött
Man avslöjar faktiskt inte nick här!
Hm, känner igen det. Dom lagar mat va? Jag tycker om att titta på folk som äter Jag och sambon ääälskar The Food Ranger när han är i kina och äter. Vi älskar riktig kinesisk mat!Har du sett kanalen Sorted med fyra killar från UK? Mycket mat men skitroliga också
De äter en hel del också. Både det de lagar själva och provar på restauranger och gatukök typ.Hm, känner igen det. Dom lagar mat va? Jag tycker om att titta på folk som äter Jag och sambon ääälskar The Food Ranger när han är i kina och äter. Vi älskar riktig kinesisk mat!
Åh nu blev jag jättehungrig. Finns en fantastisk kinesisk restaurang i Lund Deras Dan Dan-nudlar är heeeelt sjuka!
GUD VAD HUNGRIG JAG BLEV NU!
Måste beställa kattmat och sand. Och skor!