Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
de kan ha en position i sverige, måste fråga i alla fall. eller jag kan jobba på distans.Varför slösa deras tid då? Tror inte rekryteraren uppskattar det.
Ah, på så sättde kan ha en position i sverige, måste fråga i alla fall. eller jag kan jobba på distans.
Tänkte på det! senaste två platserna jag har varit på har jag listas som "Key personnel". Låter bra i alla fall.Nu är det du som gör intervjun! Basta!!
Kan du börja förstå att du har eftertraktade skills någon gång??!!
Fasen Tranis, våga vinn
Hahaha trodde jag klätt upp mig. Och så skickar min polare denna bild på sin outfit:
Visa bifogad fil 30141
Gud så läckert! Som en påsklilja!
Sambon fick fakturan från dom som hämtade hans häst som fick avlivas akut i julas. 13 lax! Det skulle kosta 6800.. hej och hå.
Det är sjukt dyrt. Avlivningen av min häst landade på 10 tkr Och inte få en något trevligt för pengarna.Phu. Sambo ringde företaget. Tydligen stod det fel på fakturan. 6800 skulle det vara. Men ändå.. tänk stod det ska vara så dyrt att avliva en häst Gått på nästan 15’ med veterinärkostnader. Dock stod svärmor för en del då det var hennes häst som orsakade skadan..
Ser ut som något ur Pan's Labyrith
Jag visste inte att @mandalaki var bjuden.