Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är på väg att klä på mig stalloverallen och dra iväg till SIHS, hittade precis en mumifierad geting i fönstret som inte låg där igår. Bara jag hemma, snustorr geting, hur kom du hit?

Fick precis ett samtal från bemanningen om att jag inte kan få ledigt över jul. Kommer jobba långpass både över jul och nyår. Nyår struntar jag i men det hade varit trevligt att fira lite jul.

Woho i morgon kan jag lämna in min visa ansökan! Fick de sista papperna idag. Det ni! Nästa vecka blir det fältarbete från och med Tisdag!

Jag har även spenderat dagen bakis som tusan, har insett att jag definitivt skulle behöva hitta en karl i kategorin "ligga material". Men jag är rätt säker på att jag är askalas dålig på att stöta på folk, i min hjärna skulle man ju kunna skippa allt det där tjafset i mitten och bara gå fram till vad som verkar vara en lämplig karl och bara "är du bra i sängen eller?", men jag tror inte det skulle funka så bra :rofl:

Jag ska på julborde med jobbet den 18, det lär bli en spänande upplevelse ;)
Vi har också den 18e. Det är tur att iaf chefens fru kommer vara med, annars hade jag varit ensam tjej med typ 20 killar. Jag har inget emot det på så sätt, men vi ska tydligen ha femkamp med bowling och minigolf och så och jag är ingen tävlingsmänniska, gillar inte att sticka ut.

Vi har också den 18e. Det är tur att iaf chefens fru kommer vara med, annars hade jag varit ensam tjej med typ 20 killar. Jag har inget emot det på så sätt, men vi ska tydligen ha femkamp med bowling och minigolf och så och jag är ingen tävlingsmänniska, gillar inte att sticka ut.
Vi är väl tre tjejer på 80 killar som skall på julbordet. Men vi ska äta redan klockan fem, kommer ju behöva vara ledig hela dagen :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka