Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Njae, Sandviken alltså... din särbo har så rätt...Tja, nätt och jämnt enligt särbon (om jag placerat dig på rätt ställe)
Han är född i Sandviken och hävdar att han inte är född i Norrland
När jag flyttade hit (Örebrotrakten) från Gävle kallades jag Norrlänningen, folk påstod att det var sååå svårt att förstå vad jag sade osv osv.Njae, Sandviken alltså... din särbo har så rätt...
Moi å andra sidan finns längre norrut... efter kusten...
Jag ska på julborde med jobbet den 18, det lär bli en spänande upplevelseOch nu kom chefen på att han nog glömt säga till mig om julbordet Tur att jag hört om det på omvägar och bokat barnvakt redan!
Tvärtom - jag tror det skulle funka riktigt bra! Testa vett´ja...i min hjärna skulle man ju kunna skippa allt det där tjafset i mitten och bara gå fram till vad som verkar vara en lämplig karl och bara "är du bra i sängen eller?", men jag tror inte det skulle funka så bra
Tvärtom - jag tror det skulle funka riktigt bra! Testa vett´ja...
Vi har också den 18e. Det är tur att iaf chefens fru kommer vara med, annars hade jag varit ensam tjej med typ 20 killar. Jag har inget emot det på så sätt, men vi ska tydligen ha femkamp med bowling och minigolf och så och jag är ingen tävlingsmänniska, gillar inte att sticka ut.Jag ska på julborde med jobbet den 18, det lär bli en spänande upplevelse
Vi är väl tre tjejer på 80 killar som skall på julbordet. Men vi ska äta redan klockan fem, kommer ju behöva vara ledig hela dagenVi har också den 18e. Det är tur att iaf chefens fru kommer vara med, annars hade jag varit ensam tjej med typ 20 killar. Jag har inget emot det på så sätt, men vi ska tydligen ha femkamp med bowling och minigolf och så och jag är ingen tävlingsmänniska, gillar inte att sticka ut.
Oj va tidigt för ett julbord! Vi ska nog vara på plats 18:30, dvs den här småbarnsmamman som normalt äter 17 kommer vara vrålhungrigVi är väl tre tjejer på 80 killar som skall på julbordet. Men vi ska äta redan klockan fem, kommer ju behöva vara ledig hela dagen
Det var endra klockan fem eller nio. Men jag tänkte att med tank på könsfödelningen att jag skulle slippa köpa något självOj va tidigt för ett julbord! Vi ska nog vara på plats 18:30, dvs den här småbarnsmamman som normalt äter 17 kommer vara vrålhungrig