Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på jobbet och småsurfar lite. Har tappat stinget efter allt kaos, just nu känns det ganska tungt med all osäkerheten.

Vad har hänt? :(

Idioter till AG som har rört till det något oerhört och ingen verkar förstå allvaret i situationen förutom jag, suck. Jobbigt när man gör allt och sedan går någon bakom ryggen och skapar problem. Just nu orkar jag inte vara effektiv och proffsig. Nu surfar jag och funderar på framtiden. Appropå en annan tråd här, jag saknar inte att ha vänner, men just idag skulle jag gärna träffas och fika någonstans med någon man kan skratta och prata med. Någon som vill hänga på en virtuell fika? :)

Jag har redan varit uppe ett par timmar och klockan ar inte 7 pa morgonen annu. :eek: I dag blir det mycket att gora for att fa ihop Thanksgiving middagen ... Men sedan blir det kul.:love: Fast jag kanner redan att en "nap" kommer nog att behovas. Kanske efter att jag jobbat lite med hundarna.

Idioter till AG som har rört till det något oerhört och ingen verkar förstå allvaret i situationen förutom jag, suck. Jobbigt när man gör allt och sedan går någon bakom ryggen och skapar problem. Just nu orkar jag inte vara effektiv och proffsig. Nu surfar jag och funderar på framtiden. Appropå en annan tråd här, jag saknar inte att ha vänner, men just idag skulle jag gärna träffas och fika någonstans med någon man kan skratta och prata med. Någon som vill hänga på en virtuell fika? :)

Vill du ha lite besök kan jag nog komma förbi när jag är på väg hem från jobb i slutet på nästa vecka :)

Kan inte stanna på något väldigt långt besök dock, jag har två sura katter i bilen :rofl:

De blir iofs glada om bilen står still ett tag :cautious:

Vill du ha lite besök kan jag nog komma förbi när jag är på väg hem från jobb i slutet på nästa vecka :)

Kan inte stanna på något väldigt långt besök dock, jag har två sura katter i bilen :rofl:

De blir iofs glada om bilen står still ett tag :cautious:

Ja vore urkul! Okej om vi träffas i stan? (eller vad man nu kallar Bollnäs) Jag bor fn i en källare på 25 kvadrat med en ännu surare katt - hon gillar iofs andra människor, katter not so much :meh:

Ja vore urkul! Okej om vi träffas i stan? (eller vad man nu kallar Bollnäs) Jag bor fn i en källare på 25 kvadrat med en ännu surare katt - hon gillar iofs andra människor, katter not so much :meh:

Hehe, mina gillar inte andra katter heller (förutom ena grannens, de brukar sitta och titta på varandra ibland :D).

Jag skickar PM när jag vet vilken dag det blir.

Betalt räkningar.
Väntar på besked om när mer ved ska levereras från annan leverantör.
Dricker kaffe så länge och slökollar tv.
Jag har ju en tokig löptik med så får släppa ut henne med jämna mellanrum.
Tack och lov för staketet.

2015-11-26%2014.37.09_zpswbjxo5de.png

Eftersom det var härligt väder idag tog jag min lille pälsboll och åkte ner till stranden och red. :love:

Helt underbart. Och den här gången var jag smart nog att inte gå nära vattnet förrän jag ridit färdigt och tagit av sadeln. Sen gick vi tillbaka så han fick bada lite. Sist var jag inte riktigt med vilket slutade med att hästen tar ett svanhopp ut i havet och börjar rulla sig helt överlycklig. Med mig på ryggen....:laugh:

Nu bada badkar!
Tog fram min dressyrsadel och den hade börjat mögla :eek: , var ett tag sen den användes kan man lugnt säga :o
Jag har sån tur att tjejen som jag ska provrida hos imorgon även är sadelutprovare så jag tar med sadeln och kollar på en gång om det passar min, förhoppningsvis, nya häst :bow:

Nu bada badkar!
Tog fram min dressyrsadel och den hade börjat mögla :eek: , var ett tag sen den användes kan man lugnt säga :o
Jag har sån tur att tjejen som jag ska provrida hos imorgon även är sadelutprovare så jag tar med sadeln och kollar på en gång om det passar min, förhoppningsvis, nya häst :bow:
Spännande. :) Vad är det för pålle, eller har jag missat när du skrivit det?

Det gick bra, åkte med en kollega till Göteborg igår kväll, så har vi sovit i hytten i natt. Det fanns två sängar, men ryktena lär ju gå nu på jobbet.... kollegan jag åkte med är "bara" ett år äldre än mig och singel, samt kille..... ryktet har redan gått att jag åkte med honom...

Jag var ledig från jobbet idag, så hade bokat tid hos en piercare i Götet, så nu har jag två nya hål och jag har sparat in resekostnaderna, när man får ta snålskjuts av en kollega som ändå ska ner.
Som tack för hjälpen att han släppte av mig inne i stan och även hämtade upp mig (bilden nedan är när han kommer och hämtar mig), så har jag hjälpt till med det jag kan och när jag kunnat vara till hjälp, t ex lossa bilen medan han är och fixar med papprena osv. :)

12294855_1143198465710998_6397327523205822808_n.jpg

Fick detta sms idag, funderar på varit ifrån det kommer :confused:

Lönelördag med stans bästa fest på Park Lane! Sms=fri entré för dig + 2 innan 00.30. Kom och slå kullerbyttor, puss & kram!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka