Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har hänt?Sitter på jobbet och småsurfar lite. Har tappat stinget efter allt kaos, just nu känns det ganska tungt med all osäkerheten.
Vad har hänt?
Idioter till AG som har rört till det något oerhört och ingen verkar förstå allvaret i situationen förutom jag, suck. Jobbigt när man gör allt och sedan går någon bakom ryggen och skapar problem. Just nu orkar jag inte vara effektiv och proffsig. Nu surfar jag och funderar på framtiden. Appropå en annan tråd här, jag saknar inte att ha vänner, men just idag skulle jag gärna träffas och fika någonstans med någon man kan skratta och prata med. Någon som vill hänga på en virtuell fika?
Vill du ha lite besök kan jag nog komma förbi när jag är på väg hem från jobb i slutet på nästa vecka
Kan inte stanna på något väldigt långt besök dock, jag har två sura katter i bilen
De blir iofs glada om bilen står still ett tag
Ja vore urkul! Okej om vi träffas i stan? (eller vad man nu kallar Bollnäs) Jag bor fn i en källare på 25 kvadrat med en ännu surare katt - hon gillar iofs andra människor, katter not so much
Spännande. Vad är det för pålle, eller har jag missat när du skrivit det?Nu bada badkar!
Tog fram min dressyrsadel och den hade börjat mögla , var ett tag sen den användes kan man lugnt säga
Jag har sån tur att tjejen som jag ska provrida hos imorgon även är sadelutprovare så jag tar med sadeln och kollar på en gång om det passar min, förhoppningsvis, nya häst
Det gick bra, åkte med en kollega till Göteborg igår kväll, så har vi sovit i hytten i natt. Det fanns två sängar, men ryktena lär ju gå nu på jobbet.... kollegan jag åkte med är "bara" ett år äldre än mig och singel, samt kille..... ryktet har redan gått att jag åkte med honom...Vad nu?
Det har jag helt missat!Tittar på sändningen från SIHS
Inomhusfälttävlan, på SVT24Det har jag helt missat!
Ska kolla om det finns på svtplay!Inomhusfälttävlan, på SVT24