Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är han över 30 skickar jag honom till dig :p Borde väl gå att hitta vettiga under 30 med?
Ja, eller så får man väl vidga vyerna och titta bland båda kön. Större chans att man hittar något då. :p

Fick höra den idéen när jag var och lossade på ett ställe, där de kom fram till att dom som är bisexuella har större chans att hitta någon. :rofl: :rofl: :rofl:

Ja, eller så får man väl vidga vyerna och titta bland båda kön. Större chans att man hittar något då. :p

Fick höra den idéen när jag var och lossade på ett ställe, där de kom fram till att dom som är bisexuella har större chans att hitta någon. :rofl: :rofl: :rofl:
Funderar på om det finns vettiga killar i Göteborg, bor ju ganska nära. För vet inte om tjejer är något för mig :p

Att man ska vara så feg när man ser någon snygging :banghead:

Utbudet av lediga blir ju inte större med åren heller :(
Tja, vet väl inte om jag kan kalla mig själv feg. Kommer in på företaget jag ska lossa på, hälsar glatt, snyggingen kollar så jag har stålhätteskor. Detta utspelade sig morgonen efter att jag sovit i lastbilen, så jag frågade om de hade en toa och låna och han säger då att jag kan låna toan medan han lossar lastbilen, så jag flyttar bara några pallar så han kommer åt sina, sen går jag på toan. Kommer tillbaka när han tar de två sista pallarna, byter några ord, får påskrivet på fraktsedeln och åker.
Fick förvisso höra av kollegan att de inte brukar hjälpa till att lossa där, så som han hade hjälpt mig. :angel:

Tja, vet väl inte om jag kan kalla mig själv feg. Kommer in på företaget jag ska lossa på, hälsar glatt, snyggingen kollar så jag har stålhätteskor. Detta utspelade sig morgonen efter att jag sovit i lastbilen, så jag frågade om de hade en toa och låna och han säger då att jag kan låna toan medan han lossar lastbilen, så jag flyttar bara några pallar så han kommer åt sina, sen går jag på toan. Kommer tillbaka när han tar de två sista pallarna, byter några ord, får påskrivet på fraktsedeln och åker.
Fick förvisso höra av kollegan att de inte brukar hjälpa till att lossa där, så som han hade hjälpt mig. :angel:
Han kanske tyckte att du var en snygging med? Mitt mellannamn är tyvärr fel :banghead:

Har precis kollat in den nyinköpta lördagsfilmen Jurassic World med familjen :up:.
Ett glas Rioja och denna var inte fel...
MV5BNzg3MTgwOTgzMV5BMl5BanBnXkFtZTgwODIxMTUwMjE@._V1_UX214_CR0,0,214,317_AL_.jpg

Jag skulle tänka mig att bli crazy horse lady, men min ekonomi håller inte riktigt med :meh:

Hmm, jag blir nog bara en crazy lady. (Eller kanske crazy:are ...) Har trots allt både katt, hästar och hund :cautious:

Har dock insett att jag är omöjlig att leva med så jag får vackert gilla läget. Dessutom har jag så många krav på en potentiell partner att det är hopplöst redan från början :p

Hmm, jag blir nog bara en crazy lady. (Eller kanske crazy:are ...) Har trots allt både katt, hästar och hund :cautious:

Har dock insett att jag är omöjlig att leva med så jag får vackert gilla läget. Dessutom har jag så många krav på en potentiell partner att det är hopplöst redan från början :p
Har nog också orimliga krav :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 155
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 25 26 27
Svar
535
· Visningar
15 063
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka