Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gud nu skäms jag! Svärmor kom förbi, jag och sonen har inte bytt om från pyjamas, hundarna var vilda och det såg ut som fan.
Och klockan var efter halv tolv mitt på dagen

Jag går fortfarande i pyjamas och det ser ärligt talat ut som fan här med och klockan är snart 16.30 :angel:

Har en skitdag med sån hemsk värk att jag bara vill lägga mig ner och dö men supermamma som man så ställer man sig och mekar med två cyklar bara för sonens skull :love: Han har lyckats få punktering på bägge cyklarna :crazy:

Vardagsrummet är numera sovrum, vardagsrum, garderob och cykelverkstad :D

Jag går fortfarande i pyjamas och det ser ärligt talat ut som fan här med och klockan är snart 16.30 :angel:

Har en skitdag med sån hemsk värk att jag bara vill lägga mig ner och dö men supermamma som man så ställer man sig och mekar med två cyklar bara för sonens skull :love: Han har lyckats få punktering på bägge cyklarna :crazy:

Vardagsrummet är numera sovrum, vardagsrum, garderob och cykelverkstad :D
Bra kämpat! Jag hade inte ens kunnat laga en cykel om så mitt liv hängde på det

Nja, inte mer än att jag är trött. Var ju på jobbet från 6:30 till kl 21:30 i torsdags och sov i lastbilen, började jobba kl 7:00 på fredagen, slutade förvisso kl 18:00, kom hem ca 20:00, sov väldigt gott natten till idag, men hade varit skönt att bara få ligga i sängen och slippa alla måsten. :)
Då förstår jag att du är trött!

Så långt norrut har jag aldrig varit :o

Inget att skämmas för! Dom flesta har inte varit det :D

Flyttade 99 så jag känner mig inte hemma där mera och besöken är väldigt sporadiska, jag längtar inte tillbaka heller och kan inte tänka mig att flytta dit igen.

Men i Torndalen där mammas barndomshem ligger åker jag ofta till eftersom vi har kvar gården i släkten och där hade jag kunnat tänka mig att bosätta mig när jag blir pensionär :love:

Finns tillräckligt med mark att kunna ha häst på där och byggnader som passar till det med :angel:

Har skitont i tandbenet som vanligt:cry: Längtar efter tandläkaren men dit får jag inte komma för ens 7.30 på måndag:crazy:
Tröstar mig med ett glas vin framför brasan.

Någon i tråden som har en kille under 30 som är pojkvänsmaterial I bakfickan? Känner mig ensam :o
Jag har en! Precis färdig civilingenjör :up: föräldrar som driver ett stort b'n'b i Västergötland :up: men han själv har precis köpt lägenhet i Uppsala så han är nog inte direkt flyttbar på ett tag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 149
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 25 26 27
Svar
534
· Visningar
15 046
Senast: Luem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI