Ser på svt:s dokumentär Jockey.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud nu skäms jag! Svärmor kom förbi, jag och sonen har inte bytt om från pyjamas, hundarna var vilda och det såg ut som fan.
Och klockan var efter halv tolv mitt på dagen
Pf, du bor för långt söderut för att förstå Max storhet
Bra kämpat! Jag hade inte ens kunnat laga en cykel om så mitt liv hängde på detJag går fortfarande i pyjamas och det ser ärligt talat ut som fan här med och klockan är snart 16.30
Har en skitdag med sån hemsk värk att jag bara vill lägga mig ner och dö men supermamma som man så ställer man sig och mekar med två cyklar bara för sonens skullHan har lyckats få punktering på bägge cyklarna
Vardagsrummet är numera sovrum, vardagsrum, garderob och cykelverkstad![]()
Och jag är från typ där @Kethets nu och jag tycker max ärNer i söder så hyllar dom äckliga MC Donalds eller Bureger King
Dom är inte friska![]()
Då förstår jag att du är trött!Nja, inte mer än att jag är trött. Var ju på jobbet från 6:30 till kl 21:30 i torsdags och sov i lastbilen, började jobba kl 7:00 på fredagen, slutade förvisso kl 18:00, kom hem ca 20:00, sov väldigt gott natten till idag, men hade varit skönt att bara få ligga i sängen och slippa alla måsten.![]()
Ner i söder så hyllar dom äckliga MC Donalds eller Bureger King
Dom är inte friska![]()
Bah! Ska jag för första gången behöva använda Ignore-funktionen![]()
Och jag är från typ där @Kethets nu och jag tycker max är![]()
Så långt norrut har jag aldrig varitHahaha nä vi kan vara överens om att vi tycker om olika saker bara
Jag är uppvuxen fruktansvärt långt norrut, så långt norrut att det räknas som Lappland![]()
Så långt norrut har jag aldrig varit![]()
Hallen uppeDuktig du är som lägger golv! Vilket rum!
Så förhoppningsvis har jag lite mer energi imorgon.Då förstår jag att du är trött!
Max är enda sättet man kan äta hamburgare ifrån!
Det fick bli en rosett i ena hörnet baraVerkar knepigt att slå in en stol, även om den inte är så storOm du inte råkar ha en lagom stor låda att stoppa den i förstås! Annars skulle jag satsa på ett fint band bara
![]()
Jag har en! Precis färdig civilingenjörNågon i tråden som har en kille under 30 som är pojkvänsmaterial I bakfickan? Känner mig ensam![]()
Sorry. Skulle vara Frasse då men jag gissar att du vill ha en utan hår på ryggen, hår i öronen och som äter kattbajsNågon i tråden som har en kille under 30 som är pojkvänsmaterial I bakfickan? Känner mig ensam![]()