Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hälsa honom att han får flytta till västkustenJag har en! Precis färdig civilingenjörföräldrar som driver ett stort b'n'b i Västergötland
men han själv har precis köpt lägenhet i Uppsala så han är nog inte direkt flyttbar på ett tag.
Ja, han är tyvärr lite för hårig...Sorry. Skulle vara Frasse då men jag gissar att du vill ha en utan hår på ryggen, hår i öronen och som äter kattbajs![]()
Det ska nog gå att hitta någon här, men då måste man väl befinna sig på andra platser än hemma, på jobbet eller i stallet ibland?Någon i tråden som har en kille under 30 som är pojkvänsmaterial I bakfickan? Känner mig ensam![]()
Ibland beklagar jag mig också över att jag känner mig ensam/inte hittar någon, men så kommer jag på att det kan ju underlätta om jag går någon annanstans än hemmet skolan och stalletDet ska nog gå att hitta någon här, men då måste man väl befinna sig på andra platser än hemma, på jobbet eller i stallet ibland?
Kanske kan hitta någon på jobbets julbord? Jobbar typ 95% män på mitt jobb
Men vart ska man befinna sig? Och hur ska man ha tid?Ibland beklagar jag mig också över att jag känner mig ensam/inte hittar någon, men så kommer jag på att det kan ju underlätta om jag går någon annanstans än hemmet skolan och stalletdock blir det ju inget stall nu på ett tag så kanske ökar chansen att jag befinner mig på annat ställe där det kan finnas en karl
![]()
Ja det är en fråga jag också ställer migMen vart ska man befinna sig? Och hur ska man ha tid?
Vi kommer bli crazy cat ladiesJa det är en fråga jag också ställer mig![]()
Jag kommer bli crazy bunny lady hahaVi kommer bli crazy cat ladies![]()
Gärna två, funkar även om han är över 30 för mig också, kanske mer mogen då.Någon i tråden som har en kille under 30 som är pojkvänsmaterial I bakfickan? Känner mig ensam![]()
Vi kommer bli crazy cat ladies![]()
Jag blir nog antagligen crazy truck lady, om jag hade fått hade jag nog varit 24/7 på jobbet.Jag kommer bli crazy bunny lady haha
Är han över 30 skickar jag honom till digGärna två, funkar även om han är över 30 för mig också, kanske mer mogen då.![]()
Jag skulle tänka mig att bli crazy horse lady, men min ekonomi håller inte riktigt medJag blir nog antagligen crazy truck lady, om jag hade fått hade jag nog varit 24/7 på jobbet.![]()