Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis smällt i mig en stor frukost men är fortfarande hungrig :o Trots en skål med fil och honungspuffar, ett kokt ägg med kaviar, ett glas äppeljuice och en hel fralla (2 delar) med ost. Å så vill jag ha mer O_o Men det vågar jag inte för då börjar jag nog må illa :p

Ska sticka till stallet strax. Skönt att ha det klart om bebis bestämmer sig för att komma på beräknat datum men hur stor är chansen liksom :cautious:

Sett filmen White house down och dreglat över Shanning Tatum :love: :love: :love:

Nu kom solen så nu ska jag ta en promenad med hundarna och klura på mannen som springer runt i mitt huvud :angel:

Kom nyss in, har gått liten promenad i skogen med sambo, barn och katt. Promenadens syfte var att plocka till dörrkransarna som nu sitter på våra ytterdörrar. Hemmagjorda såklart :up: Helt otroligt att de är så dyra i affärerna för det tog kanske sammanlagt 20 min per krans att göra.

Städat känner mej så himla nöjd. Nu till stallet. Tråkigt först det roliga sedan fingerade idag. Det behövdes verkligen att dammas undrar vart allt damm kommer från?

Har precis smällt i mig en stor frukost men är fortfarande hungrig :o Trots en skål med fil och honungspuffar, ett kokt ägg med kaviar, ett glas äppeljuice och en hel fralla (2 delar) med ost. Å så vill jag ha mer O_o Men det vågar jag inte för då börjar jag nog må illa :p

Jo tack, nu kokar mina ägg som jag blev sugen på efter att ha läst ditt inlägg :cautious: :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 149
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 25 26 27
Svar
534
· Visningar
15 046
Senast: Luem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI