Vad ska du göra för nån?tittat på lets deal och groupon efter nån tatueringsdeal, men hittade ingen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad ska du göra för nån?tittat på lets deal och groupon efter nån tatueringsdeal, men hittade ingen![]()
Typ vad somVad ska du göra för nån?
Typ vad somNädå, har några idéer, men egentligen inte pengarna för det just nu, men det suger så i tatueringsnerven! Har dock en bokad tid den 17 nov, inte långt kvar nu (bokades i mitten av augusti). Ska täcka över en jag har på ryggen med ett undervattensmotiv "the dark side of little mermaid" typ
Är iaf vad jag vill, får väl se vad tatueraren har för åsikter
dock sugen att göra nått litet, som inte tar flera sittningar som de flesta av mina har gjort
Hade vart nice med en kupong, för att kunna göra nått mindre
![]()
tittat på lets deal och groupon efter nån tatueringsdeal, men hittade ingen![]()
Mina njurar är rätt kass.
Jag får ödem modell grande i benen emellanåt och ikväll är jag jättesvullen. Efter att ha deppat och tänkt mörka tankar om dialys och transplantation kom jag på att jag fått en influensaspruta imorse. Det är säkert den som ställer till det och aktiverar mitt immunsystem som drar igång lymfflödet också.
jag tål tamefan ingenting längre.
Hade jag varit häst vore jag utdömd för länge sedan.
Har ingen bild på hur det ska bliBild?
Ja nu var det en massa fettreducering och rekond på bil baraTypiskt! Känns rätt klassiskt. När jag vill ha en frisördeal finns inte en enda. När jag är nyfixad i håret finns det drösvis. Samma sak med tatueringar, massage osv. Ett jäkla ofog!
@sthu Låter som killen och tjejen inte har alla hästar hemma. Jag skulle ha släppt det om jag var du. Gav han dig hennes nummer för att du skulle ringa?? Skulle han dyka upp igen, får du hälsa honom att lägga av att stalka dig, annars så anmäler du!
Först trodde jag det var ett fyllo
Är mest orolig att han kanske gör något, kanske tar reda på var stallet ligger eller nåt sånt.. Eller att han förstör bil och transport härhemma på parkeringen.
Jag fick ju inte säga till tjejen att han varit här, bara det verkar helt stört. Han stod med telefon i handen och jag bad om nummer. Jag hade inte min mobil på mig ö just då så det hände inget mer.
Så här i efterhand skulle jag ju förstås bett honom ringa upp.
Äsch! Om jag stöter på henne nånstans ska jag prata med henne, tills dess får det mest vara en märklig historia från parkeringsplatsen.
![]()
Såg dock att alla bilder jag skickade till tatueraren inte hade kommit med i mailetSå vet inte om jag bör skicka ett till kanske.
![]()
Har slängt iväg ett till mailTänkte mest på bild över hur det ser ut idag? Vad har du idag?
Jag säger som @ainasoja, sjöjungfrun gillade även jag.
O jag tycker du ska skicka ett till mail..med alla dina bilder.
Det blev nått fel med bilden, här kommer den igen...Har slängt iväg ett till mailDetta är vad jag vill täcka över. Motivet i sig gillar jag, men utförande är så kasst tycker jag, och jag stör mig på det. Tyvärr var det min första "riktiga" tatuering, så insåg inte tatuerarens begränsningar förrän efteråt
![]()
Det blev nått fel med bilden, här kommer den igen...
![]()
Ja, kanske lite galet ute. Tänker du på åderbråck?Brukar inte ödem bero på dåliga vener i benen? Eller är jag helt galet ute?