Relativt lugnt skulle jag tro!
http://www.expressen.se/nyheter/en-raket-har-skjutits-fran-gazaremsan/
ok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Relativt lugnt skulle jag tro!
Hittar inte hårsnodden. Hittar ingen kaffekopp. Mina vantar har tydligen rymt hemifrån och dagen är fullspäckad men kalendern är borta så jag har knappt nån aning alls
Håller jag inte med om...Hm, omskuret är överskattat
Sitter på vc och väntar för att prata med sköterska om varför jag kan vara så trött å hängig hela tiden.
Ja jag hoppas också det.Jag äter dubbel dos D-vitamin och järn varje dag, var sådär trött förra hösten. Jag hoppas ni kommer fram till något bra!
Ja jag hoppas också det.
Fått tid hos läkaren kl 11 idag. Stressymtom skrev hon i anteckningarna.. fundera över livet sa sköterskan, det fysiska kan vi hjälpa dig med som magen (jag har haft problem med magen ett bra tag, springa på toa med magknip direkt efter jag ätit och ibland 15 gånger om dagen typ trots jag inte ätit...) och sömnen..
Lutar nog åt att jag får stryka hästen från schemat usch nu känner jag mig ledsen
Ja det kan ju säkert hjälpa, som det är nu hinner jag inget alls dom dagar häst + skola sammanfaller, hemma vid fem eller sex beroende på om jag slutar 3 eller 4 från skolan, bara byta om å ut till stallet, hemma igen runt 20-21, då är det bara att försöka orka äta nått å sen sova Tar på krafternaVad tråkigt! Samtidigt kan det vara bra att fokusera på sig själv i perioder. Jag tog bort min förra häst i november förra året. Tog hästledigt fram till i april då jag köpte en ny. Jag behövde den pausen både fysiskt, psykiskt och ekonomiskt.
Ja det kan ju säkert hjälpa, som det är nu hinner jag inget alls dom dagar häst + skola sammanfaller, hemma vid fem eller sex beroende på om jag slutar 3 eller 4 från skolan, bara byta om å ut till stallet, hemma igen runt 20-21, då är det bara att försöka orka äta nått å sen sova Tar på krafterna
Ja det är ju för jäkligt att man måste välja bort saker, men nånstans måste man ju börja. För min del är hästen enklast att "göra mig av med", bara medryttare, visseligen 5 dagar i veckan, men bara 1 månads uppsägningstid. Företaget eller skolan är inte lika lätta att göra nått åt/avsluta. Skolan kan jag dock hoppa över vissa dagar om jag vill, ingen närvaroplikt, men måste ju ändå klara av tentorna och sånt.Från en i liknande sist så måste man tyvärr väga de största stressmomenten mot varandra och välja det man vill ha kvar (eller behöver ha kvar för att inte öka stressen ytterligare). Det är skit, men också en lättnad på något sätt när man väl har tagit beslutet. Genomförandet av lösningen kan vara ett stort stressmoment (det är det definitivt för mig) men om man helt plötsligt känner att det finns en framtid som är ok att leva, utan att det finns stress och press åt varje håll man vänder sig. Då är precis den lösningen korrekt tänker jag.
Ja det är ju för jäkligt att man måste välja bort saker, men nånstans måste man ju börja. För min del är hästen enklast att "göra mig av med", bara medryttare, visseligen 5 dagar i veckan, men bara 1 månads uppsägningstid. Företaget eller skolan är inte lika lätta att göra nått åt/avsluta. Skolan kan jag dock hoppa över vissa dagar om jag vill, ingen närvaroplikt, men måste ju ändå klara av tentorna och sånt.
Och, det man får offra nu kan man säkert få in i livet så småningom igen.
Tror det kommer kännas skönt när beslut å sånt väl är fattat och genomfört..