Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bajsmåndag. När jag äntligen börjar få tid för träning igen så upphör gymmet med omedelbar verkan. Byggnaden intill ska rivas och det visar sig vara för stora säkerhetsrisker för att driva gymmet vidare. Jag är överförd till Actic automatiskt men att orka börja om på ett nytt gym när jag är såpass sliten som jag är nu, det blir inte lätt... :(

Så tråkigt! Men vi hejar på dig :banana:

Väntar på ett telefonsamtal. Tror personen ringde förut men jag råkade trycka bort samtalet. :banghead: Så har ringt personens telesvar nu och sagt att jag råkade trycka på fel knapp.

Försöker få kontakt med folktandvården... Det ska visserligen gå att boka om på nätet men jag får bara upp att det inte finns några lediga tider... :banghead: Så nu ska de ringa upp mig om en timme...:meh:

Personen som skulle ringa upp har ringt, så nu slipper jag vänta hela dagen. :up:
Funderar på att ta en promenad + köpa Picadelisallad, länge sen jag åt sån.

Jag bokade just om min tid. Provade du ändra datumintervall och tid?
Japp... Jag provade alla möjliga varianter... :crazy: Men jag är rädd att de har extremt dåligt med tider så det kanske inte ens finns några att byta till... Dotterns skulle verkligen behövas titta på men kl 1 en vardag, det blir nästan en hel missad skoldag för henne..

Väntar på att lille Alf (lillkatten) ska vakna efter sin kastrering.
Kaffe och fika så länge :)

Japp... Jag provade alla möjliga varianter... :crazy: Men jag är rädd att de har extremt dåligt med tider så det kanske inte ens finns några att byta till... Dotterns skulle verkligen behövas titta på men kl 1 en vardag, det blir nästan en hel missad skoldag för henne..
Ok, hoppas de hittar en bra tid. Jag hade tur, fanns en em-tid kvar i oktober hos min tandläkare. :up: Blev förvånad, trodde jag skulle få en först i nov-dec.

Nähä om man skulle få tummen ur och skriva klart de sista rapporterna och skicka in till skolan. Det är så jäkla tråkigt bara..
Dessutom är jag sjukt sugen på att greja i trädgården. Jag har visserligen ingen trädgård men ändå. Det kliar i fingrarna! Får väl plantera om alla blommor och städa balkongen, nästan samma sak. Kanske plantera något trevligt med? Har lite fröer som kan petas ner redan nu.
Eller så åker jag ut till stallet och rensar kirskål i stallägarens rabatter och gerillaplanterar lite aklejor. Kanske snatta lite sticklingar också! Har redan grävt upp både lungört och pepparrot, kan säkert hitta något mer kul att ha på balkongen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama