Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på jobbet och fryser. Som vanligt numera, jag som alltid har varit så varmblodig har plötsligt blivit en frysklamp. Men hellre det än att koka, jag kan ju alltid klä på mig mer men man kan inte alltid klä av sig...

Ska väl snart gå ner till Picadelis restaurang som ligger vägg i vägg med kontoret och plocka ihop något gott. Idag har de dill- och citronmarinerad laxfilé i varma delin, det låter gott.

Försöker få kontakt med folktandvården... Det ska visserligen gå att boka om på nätet men jag får bara upp att det inte finns några lediga tider... :banghead: Så nu ska de ringa upp mig om en timme...:meh:
Kanske ska skriva det jag tänkte innan jag trycker iväg...:crazy: (min dag i ett nötskal).

Tack för påminnelsen, skulle jag skriva.
Jag måste boka om min tid också...
Annars är det lite kaffe nu innan jag fortsätter med fönstren, det tar sån tid med insidorna eftersom allt måste plockas bort först - sen tvätta - sen ställa tillbaka allt igen :meh:
Tittar på mina hurtiga byggubbar som håller på med taket på min nya carport :up: Det ska bli så skönt att kunna ha bilarna under tak i vinter :)

Att jag inte gillar att prata i telefon.
Skrev ju det :confused:
Du skrev "Uäck hatar och prata i telefon", jag tolkade det som att du hatar något samtidigt som du pratar i telefon, fick inte till det. Menar du "hatar att prata i telefon"? Isf är jag med :)

Just nu sitter jag och plågar mig själv genom att titta på gamla semesterbilder där det var varmt och skönt. Jag vill ha SOL :arghh:
Ingen frost, snö, blask och lera i hästens vinterhage, ingen vinterjacka och inga minusgrader :mad:

Jag har världens bästa granne :bow: :bump: :banana:

När han hörde att mina vänner som ska hjälpa mig med Max antagligen inte kan komma i helgen eftersom badrummet inte är klart bestämde han sig för att ställa hit sin lyxiga husvagn så de kan bo i den :heart Ibland är man sjukt lyckligt lottad :love:

Åh dessa val, hur ska man kunna välja vad man ska bli när man blir stor? Jag sitter med val inför nästa termin, ska jag söka Program som lärare till gymnasiet/högstadiet, eller läsa kurser även nästa termin och kunna ha fler val till hösten 2016? Vill jag jobba inom åk 4-6 eller vill jag upp på högstadiet gymnasiet? Där finns det kanske större möjligheter att kunna komma vidare genom eget forskande utan att fastna på en lägre nivå, men är det helt hopplöst att jobba på den nivån? :banghead::banghead:

Hm nu undrar jag verkligen över folktandvården, när jag ringde i morse för att ändra tid till dottern så var det nästan helt omöjligt att hitta en tid till henne, vid lunch ringde det en dam från folktandvården och ville boka tid åt mig, kunde jag komma imorgon bitti 7:45? Eller på torsdag kanske kl 8:00? Tillslut kom vi fram till fredag kl 9:00... Betyder det att den jag ska träffa inte är lämplig att träffa barn/tonåringar? :nailbiting: Har jag sagt att jag inte gillar att gå till tandläkaren? :cautious:

Skittråkigt eftersom jag blir av med barnpassning på gymmet igen :down: Dvs jag är återigen beroende av barnvakter runt mig. Jag hatar det.
Men tack för peppen!!

Det har jag stor förståelse för! Mina gym har inte barnpassning så jag tränar sämre under barnveckorna. Det är ju dock ingen tröst för dig :crazy:
Tur att vi har gym på jobbet!

Skulle nog klivit upp kl 5, men va så trött när klockan ringde...

Nåväl, fick se månförmörkelsen i alla fall. :up:
12087427_1085163391514506_408145575_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama