Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försöker leta rätt på rätt telefonnummer för att skälla på trafikverket... Andra morgonen på raken nu att bli väckt kl 05 för att bonden börjar jobba... Helt okej för mig, att en traktor passerar med kärra i normala fall är inget jag blir störd av. Men nu har groparna börjat växt till orimliga storlekar och när kärran lyckas träffa varenda grop så låter det som en större seriekrock på vägen... Dessutom med 20 min mellanrum hela morgonen... Det är ju ingen större idé att försöka somna om...
Aha, då fick ni värmen ni ville ha gissar jagFlighttiderna var klart sämre till Grekland så det fick bli Alanya. Får se det som bra träning för dotterns kunskaper i turkiska
Man har väl kontakter... Men för en normal boende så skulle det vara helt omöjligt att hitta rätt kontaktuppgifter, nu fick jag bara prata med en telefonsvarare så jag ska väl försöka ringa igen för att verkligen trycka på, de har lovat att grusa vägen i ett års tid nu men inget har hänt förutom att de har grävt diken och tagit bort ännu mer grus Eller jo i vintras så hade de lite problem med väghållningen så då "sandade" de med väggrus, som sen plogbilen plogade bort några dygn senare...Har du hittat något telefonnummer? Du behöver komma i kontakt med Underhåll för ditt distrikt.
Man har väl kontakter... Men för en normal boende så skulle det vara helt omöjligt att hitta rätt kontaktuppgifter, nu fick jag bara prata med en telefonsvarare så jag ska väl försöka ringa igen för att verkligen trycka på, de har lovat att grusa vägen i ett års tid nu men inget har hänt förutom att de har grävt diken och tagit bort ännu mer grus Eller jo i vintras så hade de lite problem med väghållningen så då "sandade" de med väggrus, som sen plogbilen plogade bort några dygn senare...
Man har väl kontakter... Men för en normal boende så skulle det vara helt omöjligt att hitta rätt kontaktuppgifter, nu fick jag bara prata med en telefonsvarare så jag ska väl försöka ringa igen för att verkligen trycka på, de har lovat att grusa vägen i ett års tid nu men inget har hänt förutom att de har grävt diken och tagit bort ännu mer grus Eller jo i vintras så hade de lite problem med väghållningen så då "sandade" de med väggrus, som sen plogbilen plogade bort några dygn senare...
18 grader? Jag hade nog 16 nereFy fasen! 18 grader inne och 1 grad ute!
Ikväll åker värmen på !
Nu ingår min värme i hyran än så länge så det är inget som stör alls skönt att slippa frysa och slippa passa eld. Golvvärme och oljeelement18 grader? Jag hade nog 16 nere
Jag sätter på värmen när det börjar bli risk för vattenledningarna
Aha, då fick ni värmen ni ville ha gissar jag
Haha igår natt snodde hunden min del av sängen så jag tog den andra sidan.Jag vaknade till vid kl 5 och märker att jag ligger diagonalt i sängen (120-säng). Försöker rulla över så jag ligger som vanligt. Det går inte. Tassa ligger nämligen med ryggen åt min andra kudde och ser lite sur ut över att jag försökt rulla dit
Kattfan har alltså trängt ut mig.
Ägd. SÅÅ ägd.
Oh ja. Det är 25-30 grader dygnet runt