Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hoppsan fördelen med kontakter och med kanske rätt namn så är vägen nu hyvlad! :up: De var här före lunch! :angel: Och så har jag hälsat på lilla bilen, de ska börja titta på den lite mer på allvar idag, de rullade in den just när jag kom. Tack och lov så har jag blivit lovad att låna en bil på torsdag av en god vän, jag ville inte riktigt åka den vi har till låns så långt bort som jag ska, men nu fick jag låna en nästan ny ford som är jättetrevlig att köra! :love: Jag vill visserligen inte äga en ford själv, men köra dem är helt okej! :D Jag hade börjat titta på hyrbilar för att inte missa min utflykt på torsdag!

Kan tänka mig det :D

Jag kom hem i söndags efter fyra veckor i Grekland. De första dryga två veckorna höll jag på att störta, bortåt 35 på dagarna och fortfarande bortåt 30 vid midnatt. Jag var halvt knäckt, orkade inget göra. Jag brukar vandra i bergen och göra lite ansträngande grejer men det gick inte nu.

Sedan blev det drägligare, runt 27 på dagarna. I växlingen hade vi en dag då det hällregnade från gryningen till midnatt. Det händer ALDRIG i den delen av Grekland i september. Det var helt galet. Jag var inne hela dagen förutom då jag gick ut med paraply för att äta lunch och då jag åkte med en grekisk vän i hans bil för att äta middag (vi fick leta upp ett ställe med tak, de flesta sådana var knökfulla ... :meh:)

Huu, sådan värme är mest plågsam!
Vi hade det klibbigt nog igår kväll på vår 2-timmarspromenad runt Alanya. Himla skönt att ha AC i sovrummet sen :love:

Förfryser! Vart ute i 3 timmar för min lilla hund skall lära sig att spåra. Lille Nisse var skitduktig! :love:
Inte jag, som hade gympaskor i blött gräs..

Så nu fryser jag och väntar på att pannkaksmeten skall mysa till sig, sen blir det tentaplugg...........:wtf:

Kollar hästannonser och funderar över hur folk tänker när de lägger ut en halt häst.
Syns tydligt i videon att hästen är spänd som en fiolsträng och oren i bak. Hur kan man rida hästen utan att märka det?
Eller så struntar de bara i det :crazy:

:arghh:
På en sträcka av 300-400m:
-barn som kör barnvagn på trottoaren (mamman bredvid), barnet svänger vagnen rakt ut i vägen.

-unge med kickbike mitt på vägen. Unge ställer sig i vägen för bilen istället för att akta på sig (och flinar).

-cool kille i Audi gasar så snabbt ut från parkeringen att han lägger sig mitt i vägen och håller på att köra på mig.

:rage::rage::rage::rage:
Jag ska gå in och lägga mig nu.

Jag har vinkat av mamma, ordningen återställd, sitter och käkar chips till middag under täcket :rofl:
Har relativt stor mysfaktor i fönstret efter att mamma pimpat lägenheten ....

10919096_1485002391801002_1481257920_n.jpg

Men har du någon att ringa? Det känns som om du skulle behöva någon IRL... :heart
Försökte ringa mamma, men hon svarade inte.... jag vill bara vrida tillbaka klockan och göra vissa saker ogjorda under uppväxten så jag kunde ha bättre självkänsla/självförtroende och fler vänner än jag har idag, idag är de ju nästintill obefintliga. Är mer bekanta än vänner jag har just nu...

Försökte ringa mamma, men hon svarade inte.... jag vill bara vrida tillbaka klockan och göra vissa saker ogjorda under uppväxten så jag kunde ha bättre självkänsla/självförtroende och fler vänner än jag har idag, idag är de ju nästintill obefintliga. Är mer bekanta än vänner jag har just nu...

Känner du att du sitter fast i gammalt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama