R
Raderad medlem 68338
"Njuter" av of tune allsång (läs: vrål) till "kung i baren" på repeat. Är storsint och låter kidsen hållas men undrar vilken bar så åsyftas och när denna kommer att uppsökas... (snart hoppas jag)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Njuter" av of tune allsång (läs: vrål) till "kung i baren" på repeat. Är storsint och låter kidsen hållas men undrar vilken bar så åsyftas och när denna kommer att uppsökas... (snart hoppas jag)
Fick precis världens bästa tips av en kompis:
Man alltid ska läsa inlägg man tycker verkar som påhopp eller dumma, minst 2 ggr.
Andra gången man läser det så ska man föreställa sig att texten är skriven av någon man känner väl och tycker om och att den personen sitter med ett leende när den har skrivit inlägget.
Om det fortfarande känns som påhopp eller dumt så kan man göra något åt det. Annars ska man låta det vara.
Tyckte det var riktigt kloka ord och ska banne mig försöka ta efter det, så ska vi se om det blir ändring.
Precis, likaså är det rätt intressant att läsa vissa trådar ur ett objektivsynvinkel och träna sig själv. Brukar själv göra det, men det blir oftast svårt när det blir personligt och då ser man typ rött och sen är det kört. Därför jag inte vill bli alltför personligt och när det blir det säger jag ifrån att jag inte vill, men ibland verkar det som vissa inte vill förstå att man inte vill fortsätta.Mycket tankvart. Ofta kan vi ta illa upp nar nagon forsoker skoja eller sager nagot med "glimten i ogat". Och nar vanner sager saker sa ar det sa mycket lattare att ta det "pa ratt satt".
Precis, likaså är det rätt intressant att läsa vissa trådar ur ett objektivsynvinkel och träna sig själv. Brukar själv göra det, men det blir oftast svårt när det blir personligt och då ser man typ rött och sen är det kört. Därför jag inte vill bli alltför personligt och när det blir det säger jag ifrån att jag inte vill, men ibland verkar det som vissa inte vill förstå att man inte vill fortsätta.
Amygdala? Vem eller vad är det?Jag skyller på amygdala.