LadyCovergirl
Trådstartare
Vi sitter vid poolen och äter efterrätt, väldigt gott! Varmt är det, känns som cirka 25 grader.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår vad du menar.Jag slutar aldrig att förvånas över vissa, när jag uttrycker min åsikt att jag inte vill diskutera längre, då ska det ifrågasättas. Varför kan man inte bara respektera att jag kanske inte vill fortsätta diskussionen för att det blev för personligt? Det är sådant som får mig att tappa respekten för dom.
Varför ska jag redogöra till varför jag inte vill fortsätta diskussionen, när jag redan sagt att jag inte vill pga det blev för personligt? Varför kan de inte nöja sig med det svaret?
Palla.
Jag slutar aldrig att förvånas över vissa, när jag uttrycker min åsikt att jag inte vill diskutera längre, då ska det ifrågasättas. Varför kan man inte bara respektera att jag kanske inte vill fortsätta diskussionen för att det blev för personligt? Det är sådant som får mig att tappa respekten för dom.
Varför ska jag redogöra till varför jag inte vill fortsätta diskussionen, när jag redan sagt att jag inte vill pga det blev för personligt? Varför kan de inte nöja sig med det svaret?
Palla.
Oho~För att människan har en förmåga att gå ihop som grupp o putta ut andra. Jag kallar det drev (eller typ av mobbing), fick skit i en tråd där jag ansåg att de var drev..men de som drev ansåg inte så. Det skapas en maktstruktur. För mig handlar allt om socialpsykologi. Finns massa bra begrepp och förklaringar till vad som faktiskt händer människor emellan i den delen av psykologin. Det är oerhört intressant och fascinerande om man lyfter blicken o tittar "ovanifrån" om vad som faktiskt händer i en tråd mellan människor.
Min känsla av buke sista tiden är att klimatet har förändrats. Upplever ni andra samma sak? Kravet på att kunna skriva är högt och förståelsen för att många kanske inte har kunskapen/förmågan att kunna framföra sin åsikt i skrift är låg. Min känsla är att texten ska skrivas på ett sådant sätt att det absolut inte kan missförstås...o OM den ändå gör det så får skribenten ett aber att rätta till sitt misstag, som kanske inte är ett misstag utan bara en okunskap i att skriva. O skribenten blir dömd...för evigt. Typ.
--
För egen del är det godis som gäller o lite film.
Vet inte vad jag kan skriva för att trösta riktigt, men skickar en tröstkram alla fall.Jag är redo för en whisky och en snara nu...
Bilkräket bråkar , saknar min pappa och hästen är sjuk igen .
Nej! Inte ge upp, kämpa.Jag är redo för en whisky och en snara nu... Eller så kanske nån vänlig själ bara kan skjuta mig och göra slut på mitt lidande?
Nej jag vet inte heller, grejen är väl att resten av livet egentligen är ganska bra men jag är så otroligt slutkörd och står vid väggen att jag inte riktigt vet hur jag ska orka.Nej! Inte ge upp, kämpa.
En till här som inte förstår varför alla motgångar måste komma på en gång.
ja, det är det som är det lustiga. Inget fel på livet förutom de där motgångarna som kom nu på en gång typ. Du behöver inte veta hur du ska orka, för på något sätt så kommer du ta dig igenom det och det må kännas kämpigt och jobbigt just när du gör det, men när du är igenom så är det nästan så man glömmer bort hur kämpigt det faktiskt var.Nej jag vet inte heller, grejen är väl att resten av livet egentligen är ganska bra men jag är så otroligt slutkörd och står vid väggen att jag inte riktigt vet hur jag ska orka.
ja, det är det som är det lustiga. Inget fel på livet förutom de där motgångarna som kom nu på en gång typ. Du behöver inte veta hur du ska orka, för på något sätt så kommer du ta dig igenom det och det må kännas kämpigt och jobbigt just när du gör det, men när du är igenom så är det nästan så man glömmer bort hur kämpigt det faktiskt var.
Det är väl det som är en del av livets berg-o-dalbana, det går upp (positivt) och det går ner (negativt), för att komma upp måste man passera ner och det händer hela tiden. Stort som litet. Du kommer fixa det här, ta en sak i taget och börja där. Försök inte bestiga berget på en gång utan ta det steg för steg.
Nej jag vet inte heller, grejen är väl att resten av livet egentligen är ganska bra men jag är så otroligt slutkörd och står vid väggen att jag inte riktigt vet hur jag ska orka.
Ingen orsak, känns bra att jag kunde vara till hjälp.Tack! jag behövde faktiskt höra det där i kväll
fasen... nu gjorde du mig sugen på te.En gång i tiden hittade jag ett citat..det finns nu skrivet och tillverkat som en tavla och sitter på toan... "Du får bara det du klarar av". Vilket betyder att de motgångar du möter i livet...klarar du av. Det är kämpigt..absolut..men..du har förmågan att faktiskt reda ut det. Jag fann och finner det citatet trösterikt.
*pepp*
--
o tillbaka till filmen, det var bara te-hämtar-paus.
Jag är redo för en whisky och en snara nu... Eller så kanske nån vänlig själ bara kan skjuta mig och göra slut på mitt lidande?