Bor du långt från dina nära och kära?1 timmas promenad med hunden bland ängar och kor gjorde livet lite bättre. Hemlängtan är inte lika stor. Nu, tvättstugan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bor du långt från dina nära och kära?1 timmas promenad med hunden bland ängar och kor gjorde livet lite bättre. Hemlängtan är inte lika stor. Nu, tvättstugan.
Inte riktigt, men nära.@RedHyuuga: Jönköping eller?
Inte riktigt, men nära.
Befann mig i Lilla Fiskebäck i Habo, var förvisso i Jönköping också och snurrade tidigare på dagen.
Vättern är fin, synd bara att jag inte riktigt kan fånga dess härliga glans med min kassa mobilkamera.Aha. Jag har ju varit rätt mycket i de trakterna och tyckte det såg bekant ut
Har precis flyttat från Göteborg till Kristianstad (studier), inte jäääättelångt bort men jobbigt att börja om i en ny stad där en inte känner någon Samt hade sambo innan men han ville inte flytta med. Så toomt.Bor du långt från dina nära och kära?
Det får jag ta och göraDu får gärna komma och ta plats hos mig med en kaffekopp nån dag.