Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit ute och plåtat. Har därefter varit och inhandlat typ halva blomsteraffären. Asså kaozz tänkte homestyla lite eftersom mamma kommer men nu ser det mer ut som en djungel här hemma. Och tja jag måste forfarande städa. Vilket blir svårt eftersom jag knappt kan röra mig bland alla blomster :meh:

Lyssnar på rock´n´roll och ska betala räkningar. Jag kanske är konstig men det är något jag älskar. Inte att se pengar försvinna men just att veta att man får pengar över. Är uppvuxen med orden "vi har inga pengar" oavsett om det handlade om fika till skolutflykt, omslagspapper till skolböckerna eller nya skor.

Älskar också att betala räkningar! Gjorde det igårkväll, drack vin och fick feeling samtidigt haha. Det är liksom en jävligt skön grej

Älskar också att betala räkningar! Gjorde det igårkväll, drack vin och fick feeling samtidigt haha. Det är liksom en jävligt skön grej

Jaa, en till knäpp person som älskar´t :D:D
Jag är gravid så kan inte dricka vin men annars hade jag nog gjort det. Nu får jag nöja mig med thé :D

Jo just det snackade nyss med Kina också. Jag är tydligen en L eller XL enligt dom. Så har beställt kappa nu, det blir intressant detta... Finns det inga feta kineser??

Happ. Hamnade på Harrys i Lysekil som har skåp och bartömning. Sambon går loss på whisky för halva priset. Jag får dricka lättöl:(

MASTE starta dagen ... men sitter aterigen framfor datorn. suck. Det ar ett elande nar hundarna har jobbat sa mycket att de ar trotta och helst sover nar vi ar hemma. Ingen pestig Princess Diva som tvingar mig att satta fart. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama