Fibusen
Trådstartare
Kommer antagligen få ta bort min bästa vän på Torsdag,när jag fick beskedet så hamnade jag i nån slags chock och kan inte tänka på annat än hur vi ska gå till väga,och hur jag ska fixa det....
Min största fundering just nu är vad vi ska göra av kroppen när han är borta? Kremera? Ta hem askan?
Och vad händer om man inte kremerar? Slänger dom bara kroppen på tippen då typ?
Vi bor i lägenhet och har ingen möjlighet att sprida askan här hemma. Att ha han ståendes i en burk någonstans känns heller inte särskillt lockande...
Helst så skulle jag inte vilja kremera just för att jag vet inte vad jag ska göra av askan,men vill absolut inte att han ska slängas på tippen typ heller,bara tanken på att han "slängs" får mig att bryta ihop och gråta som ett litet barn..
Hur har ni gjort? Kan ni bolla lite ideér med mig?
Fan,jag är så ledsen så jag tror jag dör snart...
Min största fundering just nu är vad vi ska göra av kroppen när han är borta? Kremera? Ta hem askan?
Och vad händer om man inte kremerar? Slänger dom bara kroppen på tippen då typ?
Vi bor i lägenhet och har ingen möjlighet att sprida askan här hemma. Att ha han ståendes i en burk någonstans känns heller inte särskillt lockande...
Helst så skulle jag inte vilja kremera just för att jag vet inte vad jag ska göra av askan,men vill absolut inte att han ska slängas på tippen typ heller,bara tanken på att han "slängs" får mig att bryta ihop och gråta som ett litet barn..
Hur har ni gjort? Kan ni bolla lite ideér med mig?
Fan,jag är så ledsen så jag tror jag dör snart...