- Svar: 246
- Visningar: 16 063
Jag har saknat mina bukevänner hela dagen och nu känner jag mig lite låg,vad kan ni göra åt det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HAHAHADå måste tanten vara något annat än asiat med tanke på att hon har den största buske jag sett
Happy 4th of July !!
Inuti finns "himmelsk jordgubbstårtsfyllning" och glasskräm. Spacklad med chokladsmörkräm, och dekorerad med sockerpasta, marsipan och strössel.
Rätt nöjd - den stämmer rätt väl med bilden i mitt huvud .
Hade GÄRNA startat eget, men pga väldigt strikta hygienkrav så går det helt enkelt inte att arbeta hemifrån utan att bygga om halva huset. Och det har jag inte råd med - tyvärr.... Så jag får nog fortsätta att baka till familj och vänner.Men, du borde göra det här professionellt, eller gör du redan det? Får sug när jag ser och läser vad du har i!
Tråkigt men lyllos din familj och dina vänner som får smaka dina bakverk!Hade GÄRNA startat eget, men pga väldigt strikta hygienkrav så går det helt enkelt inte att arbeta hemifrån utan att bygga om halva huset. Och det har jag inte råd med - tyvärr.... Så jag får nog fortsätta att baka till familj och vänner.
Tack för tipset!Nya snabbmaten är polarbröd med smör och ost, in i micron i 30 sek sen strö över pizzakrydda
Dagens lunch. Mer avancerat än så orkade jag inte
Maken fixar bättre middag sen
Tack för tipset!
Hönökaka, skivad tomat, ost, pizzakrydda. Värm. =fuskpizza.Supergott och snabbt att fixa
Vill man kan man ju slänga på något mer tex skinka eller ananas. Då blir det minipizza
Skönt med en försäkring som täcker!Nu har jag skickat in skadeanmälan för Annie. Jag skulle inte bli ledsen om det ramlar in lite pengar på kontot snart. Hästmedicin är dyrt!
Jag har varit på apoteket idag i egenskap av "mormor" nästan 700kr för antibiotica till valpen.Nu har jag skickat in skadeanmälan för Annie. Jag skulle inte bli ledsen om det ramlar in lite pengar på kontot snart. Hästmedicin är dyrt!
Jag har varit på apoteket idag i egenskap av "mormor" nästan 700kr för antibiotica till valpen.
Det är arabernas fel...