- Svar: 246
- Visningar: 16 063
Jag har saknat mina bukevänner hela dagen och nu känner jag mig lite låg,vad kan ni göra åt det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skrattade nästan ihjäl mig åt hästen när vi kom hem från hovslagaren. Då hade hon varit iväg sammanlagt i ca 4 timmar, inklusive restiden. Hon tar en tugga hö när hon kommer in i hagen, men sedan bara far hon iväg. Till bajsstället såklart..... Sedan står hon där och bajsar och tuggar på tuggan hon har i munnen, för att sedan komma springandes tillbaks till maten igen. Är man ordentligt så är man..... Detta är även hästen som ALLTID bajsar inom ett område på ca 50 cm i boxen. Gärna alla högar staplade ovanpå varandra. Enkel att mocka efter !
Cyklade till arbetsterapeuten idag. Lättare idag än senast då hon äntligen förstod att jag inte vill jobba med djur eller inom vård. Eller lokalvårdare (svårt med tanke på att jag klarar knappt av att städa min toa (vilket jag gör men med mycket ångest).
Iaf, jag skulle göra några praktiska övningar. Egentligen var det på tal om bakning men det sade jag nej till. Fick istället sortera post och skruva ihop en pall. Var rätt underhållande att sortera post. Med pallen fumlades det lite (darrande händer och tappade insexnyckeln några gånger) men det berodde nog mest på att jag kände mig väldigt iakttagen
Blev också uppskriven på en "kurs".
Hon ville jag skulle börja dagsjukvården igen men det blir svårt, fortfarande inte förlåtit två av ledarna pga vännens självmord. Deras agerande mot henne var inte rätt.
Bli iakttagen när man gör något praktiskt är som upplagt för fumlande!
Jag hade nog också fumlat om någon stod och tittade på mig i samma situation!Cyklade till arbetsterapeuten idag. Lättare idag än senast då hon äntligen förstod att jag inte vill jobba med djur eller inom vård. Eller lokalvårdare (svårt med tanke på att jag klarar knappt av att städa min toa (vilket jag gör men med mycket ångest).
Iaf, jag skulle göra några praktiska övningar. Egentligen var det på tal om bakning men det sade jag nej till. Fick istället sortera post och skruva ihop en pall. Var rätt underhållande att sortera post. Med pallen fumlades det lite (darrande händer och tappade insexnyckeln några gånger) men det berodde nog mest på att jag kände mig väldigt iakttagen
Blev också uppskriven på en "kurs".
Hon ville jag skulle börja dagsjukvården igen men det blir svårt, fortfarande inte förlåtit två av ledarna pga vännens självmord. Deras agerande mot henne var inte rätt.
Hoppas jag inte framstår som alltför creepy!
Hamnat under trädgård?Tror Gunnar sover. Annars hade väl popcorn tråden hamnat under trädgård eller?