- Svar: 246
- Visningar: 16 063
Jag har saknat mina bukevänner hela dagen och nu känner jag mig lite låg,vad kan ni göra åt det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar om han fick reservation på försäkringen för knäet nu då ???Det är därför han gör så mycket reklam han måste få ihop till försäkringspremien
Har han reservation på nåt borde det vara ljumskarnaUndrar om han fick reservation på försäkringen för knäet nu då ???
Pluggar matte. Fattade något faktiskt
Ett snabbt kapitel nu så är på sista uppgiften som krånglar till hälften så maken sitter och luskar nu och undervisar mig sen ( honom ggr 1000 )
Sen tror jag att jag ska försöka komma iväg och simma idag. Inte hunnit under veckan och känner mig som en latmask men plugget måste givetvis gå först.
Araberna är inte fullt så jävliga idag då?
Matte brukar bli lättare när man väl knäckt koden sas, sedan flyter det på rätt bra
För mig blev matte enklare när jag slutade tänka så himla mycket, och bara memorerade hur man skulle lösa vissa typer av problem..... Kanske inte den mest rekommenderade metoden, men den funkar kortvarigt i alla fallAraberna är inte fullt så jävliga idag då?
Matte brukar bli lättare när man väl knäckt koden sas, sedan flyter det på rätt bra