- Svar: 246
- Visningar: 16 063
Jag har saknat mina bukevänner hela dagen och nu känner jag mig lite låg,vad kan ni göra åt det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ledsen....men denna paj ska åka söderut....Jag är på jobbet till halv ett imorgon, Klevshult
Ledsen....men denna paj ska åka söderut....
Funderar på att göra blåbärsmuffins nu jag har dammsugat hela huset.
Så du tycker mina muffins oxå kan skickas söder utAttans! Men jag kan ta blåbärsmuffins annars, är inte kinkig så
Så du tycker mina muffins oxå kan skickas söder ut
Koooomsi komsiiii...!Ledsen....men denna paj ska åka söderut....
... som ibland behöver lite tankning eller annan serviceInget kan jämföra sig med hästmänniskor dock, det är allmänt vedertaget att de är maskiner
Har de inte någon regel i FT att ryttare inte får hoppa sista dagen eftersom det var folk som red med brutna fötter och annat?
Iofs de tuffaste idrottarna är nog hockeyspelare, de är inte kloka någonstans. En av Sedinarna amputerade sitt lillfinger eftersom en operation hade gjort att han missat fler matcher. Folk har spelar med inte bara brutna revben, acl, hela ansiktet intryckt, bruten käke, Erik Karlsson spelade hela slutspelet förra året på en fot. De är helt galna.
https://eu.usatoday.com/story/sport...4/nhl-playoffs-injuries-ryan-ellis/579032002/
Ja tänk när det var damvm och en målvakt blev skallad två gånger på kort tidJag tycker fotbollsspelare kunde ta lite j-la anamma från både hockeyspelare och hästfolk
För fotbollskillarna verkar lite klena faktiskt
I och för sig så var det ju nu i detta VM en fotbollsspelare som fick en rejäl smäll i huvudet tydligen så de fick örfila honom lite för att han skulle vakna till och skickades ut på planen igen.Ja tänk när det var damvm och en målvakt blev skallad två gånger på kort tid
Andra gången häftade de ihop huvudet på henne lindade ett stort bandage och sen spelade hon vidare
Skulle vart herrarna det
Min sambo är gammal fotbollsspelare och han är lite pipig emellanåtJag tycker fotbollsspelare kunde ta lite j-la anamma från både hockeyspelare och hästfolk
För fotbollskillarna verkar lite klena faktiskt
Och nu vaknade den nya valpen Det ar den gnalligaste hund jag nagonsin traffat ...
Kan han sommarjobb lite i ett stall kanskeMin sambo är gammal fotbollsspelare och han är lite pipig emellanåt
Hahaha, när han hjälpte mig att mocka ur (torv) när jag var höggravid var det ett jävla gnäll så det är jag tveksam till och jag mockade också, annars hade vi aldrig blivit klara Jag var beräknad tre veckor senareKan han sommarjobb lite i ett stall kanske
Jag har ett som ska städas i morgon tex