Vad gör jag o mina bukevänner?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har de inte någon regel i FT att ryttare inte får hoppa sista dagen eftersom det var folk som red med brutna fötter och annat?

Iofs de tuffaste idrottarna är nog hockeyspelare, de är inte kloka någonstans. En av Sedinarna amputerade sitt lillfinger eftersom en operation hade gjort att han missat fler matcher. Folk har spelar med inte bara brutna revben, acl, hela ansiktet intryckt, bruten käke, Erik Karlsson spelade hela slutspelet förra året på en fot. De är helt galna.

https://eu.usatoday.com/story/sport...4/nhl-playoffs-injuries-ryan-ellis/579032002/

Har de inte någon regel i FT att ryttare inte får hoppa sista dagen eftersom det var folk som red med brutna fötter och annat?

Iofs de tuffaste idrottarna är nog hockeyspelare, de är inte kloka någonstans. En av Sedinarna amputerade sitt lillfinger eftersom en operation hade gjort att han missat fler matcher. Folk har spelar med inte bara brutna revben, acl, hela ansiktet intryckt, bruten käke, Erik Karlsson spelade hela slutspelet förra året på en fot. De är helt galna.

https://eu.usatoday.com/story/sport...4/nhl-playoffs-injuries-ryan-ellis/579032002/
:eek::crazy:

Ja tänk när det var damvm och en målvakt blev skallad två gånger på kort tid
Andra gången häftade de ihop huvudet på henne lindade ett stort bandage och sen spelade hon vidare
Skulle vart herrarna det
I och för sig så var det ju nu i detta VM en fotbollsspelare som fick en rejäl smäll i huvudet tydligen så de fick örfila honom lite för att han skulle vakna till och skickades ut på planen igen.
https://www.fotbollskanalen.se/vm-2018/tv-marocko-varnas--efter-laglakarens-orfilar/
Och det är väl inte ok faktiskt

Men de är måååånga som ligger och vrider sig i plågor på planen och sedan studsar upp och springer vidare :meh:

Hemma igen efter en långpromenad med vovven. Hade kunnat ta en runda till men än är det tid kvar på dygnet :)

Har pluggat hela dagen och känner mig ändå mer korkad än i morse :confused: :meh:
Äntligen klar med detta kapitlet! Känner dock på mig att jag kommer hata nästa med :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 048
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
1 998
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 700
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hade ett jobb på gång. Det verkade verkligen som om jag var vad de sökte. Jag blev hittad på fb där jag annonserade om jobb...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 785
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föl 2023