- Svar: 246
- Visningar: 16 063
Jag har saknat mina bukevänner hela dagen och nu känner jag mig lite låg,vad kan ni göra åt det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sovdags.
Hunden skrämde slag på mamma och mig tidigare ikväll då han försvann från gården. Vi letade och letade och jag skulle precis ringa polisen och anmäla honom försvunnen när mamma - som gått längs en promenadväg och letade - smsade "hittad!". Puh! Han hade stått och ätit blåbär då och när hon surt frågade vad han gjorde själv där så hade han slokat med öron och svans och skamset och sakta gått till henne.
Jäkla älskade byracka .
TypEn potäter, två potäter, tre potäter...
Ja, JISSES. Snacka om i-landsproblem....Jag failar hårt att bli upprörd:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/halland/bevattningsforbudet-hotar-tennisklubbens-framtid
Det är värre med alla bönder runt om i Halland...
Ja, JISSES. Snacka om i-landsproblem....
Ska det inte vara en potät, två potäter?En potäter, två potäter, tre potäter...
Jo men jag tänkte att om man en svenne uppfann matematiken och räknade med potatis så skulle de inte bry sig så mycket om grammatiken hellerSka det inte vara en potät, två potäter?
Alternativt ett pära, två pärer.
Eller så gör man mos av allt och skiter i att räkna dem.
Om hen ska undersöka fötterna så hade jag tagit sandaler, annars stinker de när de skulle undersökasPå väg till fysio, vet inte vilka skor jag ska ha på mig, gympaskor eller sandaletter. Vilket faktiskt inte är helt oviktigt eftersom hela grejen är att diskutera mina sunkiga fötter som gör att jag inte kan gå utan kramp i vaderna.
Gympadojor, så kan du visa att du får det oberoende av skoPå väg till fysio, vet inte vilka skor jag ska ha på mig, gympaskor eller sandaletter. Vilket faktiskt inte är helt oviktigt eftersom hela grejen är att diskutera mina sunkiga fötter som gör att jag inte kan gå utan kramp i vaderna.
Det får de de väl för bövelen stå ut medOm hen ska undersöka fötterna så hade jag tagit sandaler, annars stinker de när de skulle undersökas
Om hen ska undersöka fötterna så hade jag tagit sandaler, annars stinker de när de skulle undersökas
Gympadojor, så kan du visa att du får det oberoende av sko
När det ändå är mulet så kanske det kunde tänka sig att regna lite också.....? Vi bor väl för bövelen i SVERIGE - här regnar det väl i princip i tid och otid i normala fall ??????
Ja, det är arabernas fel att det inte regnar
Absolut, släpar hit sina dåliga traditioner med ökenklimat och grejer.Ja, det är arabernas fel att det inte regnar
Nu förstår jag, det är invandrarnas fel att det slutat regna!Absolut, släpar hit sina dåliga traditioner med ökenklimat och grejer.