Vad gör jag o mina bukevänner?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska till fysio imorgon och vi ska börja med mina ben, funderar på om jag ska hoppa av en hållplats innan och gå sista biten så han kan se hur stenhårda de blir? Iofs går jag som en sengångare så vågar inte åka försent så jag missar tiden. Och åker jag för tidigt sitter jag där och väntar medan vaderna mjuknar igen. :idea:
Du får helt enkelt vanka runt tills det blir din tur :angel:

:rofl:

Men alltså det är ingen dum idé alls. Jag tar en tidig buss så jag vet att jag inte kommer försent - har pippi på att inte göra det - och sedan går jag runt sjukhuset tills det blir min tur! Du är klok som en gammal uggla (utan det gamla).
Haha jag har mina ljusa stunder :D

Nu är det dags att sluta ögonen, jäklar vad trött jag är. Varför är det så att hjärnan börjar koppla av en vecka innan semestern börjar? Oerhört irriterande!

ska försöka sova lite. Mår grymt illa nu i kväll. Gubben var snäll och åkte till grannstaden och köpte en Cesarsallad till mig. Fick i mig nästan hela. Just nu e jag riktigt less på allt.

Sovdags.
Hunden skrämde slag på mamma och mig tidigare ikväll då han försvann från gården. Vi letade och letade och jag skulle precis ringa polisen och anmäla honom försvunnen när mamma - som gått längs en promenadväg och letade - smsade "hittad!". Puh! Han hade stått och ätit blåbär då och när hon surt frågade vad han gjorde själv där så hade han slokat med öron och svans och skamset och sakta gått till henne.
Jäkla älskade byracka :crazy::heart.

Mina fajitas blev... rostat bröd när brödet tinat lite. Sånt där trevligt vitt luft bröd som inte innehåller någonting :meh:

Sitter och dricker kaffe och tuggar på lite toast. Kändes inte som om det var lönt att gå och lägga sig igen idag efter att ha släppt ut hästarna. Rörmokaren kan ju komma så tidigt som 7:30.

Jag rekommenderar inte att göra sig i ordning på 10 min på morgonen när man normalt sett behöver minst 40 min. Vilket kaos. Ja jag är långsam på morgonen :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 048
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
1 998
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 700
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hade ett jobb på gång. Det verkade verkligen som om jag var vad de sökte. Jag blev hittad på fb där jag annonserade om jobb...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 786
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sällskapsspel om hästar