- Svar: 246
- Visningar: 16 063
Jag har saknat mina bukevänner hela dagen och nu känner jag mig lite låg,vad kan ni göra åt det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får helt enkelt vanka runt tills det blir din turSka till fysio imorgon och vi ska börja med mina ben, funderar på om jag ska hoppa av en hållplats innan och gå sista biten så han kan se hur stenhårda de blir? Iofs går jag som en sengångare så vågar inte åka försent så jag missar tiden. Och åker jag för tidigt sitter jag där och väntar medan vaderna mjuknar igen.
Du får helt enkelt vanka runt tills det blir din tur
Haha jag har mina ljusa stunder
Men alltså det är ingen dum idé alls. Jag tar en tidig buss så jag vet att jag inte kommer försent - har pippi på att inte göra det - och sedan går jag runt sjukhuset tills det blir min tur! Du är klok som en gammal uggla (utan det gamla).
Tänk att SD inte hunnit sno den Snacka om slogan. Allt är arabernas fel - till och med matematiken
Låter inget vidareska försöka sova lite. Mår grymt illa nu i kväll. Gubben var snäll och åkte till grannstaden och köpte en Cesarsallad till mig. Fick i mig nästan hela. Just nu e jag riktigt less på allt.
nej det är riktigt skit. Sen får jag dessutom vänta tre veckor innan jag får komma till sjukhuset på en sk akuttid...Låter inget vidare
Krya Antar att ni inte har några planer på att komma på festivalen nu i helgen?!nej det är riktigt skit. Sen får jag dessutom vänta tre veckor innan jag får komma till sjukhuset på en sk akuttid...
Nej det blir inget med det tyvärr.Krya Antar att ni inte har några planer på att komma på festivalen nu i helgen?!
En potäter, två potäter, tre potäter...
Hade det varit en svensk uppfinning så hade det varit mycket lättare
Tänk att SD inte hunnit sno den Snacka om slogan. Allt är arabernas fel - till och med matematiken